Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році

4-8-2019

Дослідження назвало топ 3 тренда в PR у 2019 році 554 1

Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році.

Дослідження JOTW Communications вивчило поточні та нові тренди в PR в 2019 році. Нижче кілька висновків:

1. Сторітеллінг, аналітика і передові ідеї серед топ PR-прийомів і трендів.

Респонденти назвали такі прийоми як «важливі»:

  • Сторітеллінг (76%)
  • Дані та аналітика (75%)
  • Ідейне лідерство (70%)
  • Вимірювання (66%)
  • Контент-маркетинг (64%)

Менш важливими названі:

  • прес-релізи (33%)
  • програми винагороди (31%)
  • інформаційний буклет (36%)

2. Фахівці у сфері PR вимірюють онлайн-залучення та ефективність e-мейлів.

Майже половина респондентів (48%) користуються програмами для вимірювання. Одна третина (29%) задоволена своєю роботою у сфері PR вимірювань, 46% вважають, що їм потрібно посилити свою діяльність в цій сфері.

Серед найпоширеніших показників, якими користуються фахівці з комунікацій:

  • веб-трафік (73%)
  • покази (66%)
  • передбачувана відвідуваність сайту (60%)
  • згадки (57%)
  • відсоток відкриття е-мейлів (52%)

Дослідження опитало 223 фахівців у сфері комунікацій і підтвердило тренд останніх років, в рамках якого СМО відмовляються від агентств на користь in-house команд. 47% респондентів зазначили, що все більше PR роботи виконується in-house. 68% опитаних займаються комунікаціями in-house.

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Моршинська представляє лімітовану серію етикеток «Голос води»»
"Перша симфонія природної води, створена спільно з відомими українськими музикантами The Maneken, Onuka, Dakha Brakha, Katya Chilly і брендом «Моршинська», прозвучить в рамках..."

Royenko Marketing Agency створили дизайн для серії світшотів для українського ІТ-ком’юніті»
"Колекція народилася завдяки співпраці команди UNIT.City і резидентів інноваційного парку: маркетингового агентства Royenko Marketing Agency (креативна ідея і дизайн) і компан..."

Книжковий магазин використовує ляпи Дональда Трампа для просування в Twitter»
"Книжковий магазин з Далласа The Wild Detectives вирішив прищепити американцям любов до книг незвичайним способом. Він показав на прикладі президента США Дональда Трампа, як в..."

KFC запустила у Великобританії кампанію проти самозванців»
"По-перше, це ролик про місто, в якому на кожному розі продають курку під вивісками, підозріло нагадують KFC, але по-справжньому смачною курочкою ходять тільки в KFC оригіналь..."

У рубриці: Новини