Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році

4-8-2019

Дослідження назвало топ 3 тренда в PR у 2019 році 554 1

Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році.

Дослідження JOTW Communications вивчило поточні та нові тренди в PR в 2019 році. Нижче кілька висновків:

1. Сторітеллінг, аналітика і передові ідеї серед топ PR-прийомів і трендів.

Респонденти назвали такі прийоми як «важливі»:

  • Сторітеллінг (76%)
  • Дані та аналітика (75%)
  • Ідейне лідерство (70%)
  • Вимірювання (66%)
  • Контент-маркетинг (64%)
  • Менш важливими названі:

  • прес-релізи (33%)
  • програми винагороди (31%)
  • інформаційний буклет (36%)
  • 2. Фахівці у сфері PR вимірюють онлайн-залучення та ефективність e-мейлів.

    Майже половина респондентів (48%) користуються програмами для вимірювання. Одна третина (29%) задоволена своєю роботою у сфері PR вимірювань, 46% вважають, що їм потрібно посилити свою діяльність в цій сфері.

    Серед найпоширеніших показників, якими користуються фахівці з комунікацій:

  • веб-трафік (73%)
  • покази (66%)
  • передбачувана відвідуваність сайту (60%)
  • згадки (57%)
  • відсоток відкриття е-мейлів (52%)
  • Дослідження опитало 223 фахівців у сфері комунікацій і підтвердило тренд останніх років, в рамках якого СМО відмовляються від агентств на користь in-house команд. 47% респондентів зазначили, що все більше PR роботи виконується in-house. 68% опитаних займаються комунікаціями in-house.

    Читай також:

    Моршинська представляє лімітовану серію етикеток «Голос води»»
    "Перша симфонія природної води, створена спільно з відомими українськими музикантами The Maneken, Onuka, Dakha Brakha, Katya Chilly і брендом «Моршинська», прозвучить в рамках..."

    Royenko Marketing Agency створили дизайн для серії світшотів для українського ІТ-ком’юніті»
    "Колекція народилася завдяки співпраці команди UNIT.City і резидентів інноваційного парку: маркетингового агентства Royenko Marketing Agency (креативна ідея і дизайн) і компан..."

    Книжковий магазин використовує ляпи Дональда Трампа для просування в Twitter»
    "Книжковий магазин з Далласа The Wild Detectives вирішив прищепити американцям любов до книг незвичайним способом. Він показав на прикладі президента США Дональда Трампа, як в..."

    KFC запустила у Великобританії кампанію проти самозванців»
    "По-перше, це ролик про місто, в якому на кожному розі продають курку під вивісками, підозріло нагадують KFC, але по-справжньому смачною курочкою ходять тільки в KFC оригіналь..."

    У рубриці: Новини, Статті