Який продукт переживе ураган, землетрус?
Пожежа, завірюху, буревій, землетрус і навіть пташині екскременти, – все це і не тільки переживають герої рекламного ролика японської компанії Tsuruya.
Вони тримаються разом, незважаючи ні на що. Витримують будь-який натиск стихії, підтримуючи один одного. Слоган рекламного ролика для цього продукту говорить: «Ми вистоїмо разом» (Standing strong together).
У коментарях до ролика В соцмережах користувачі висувають різні версії: 4D-технології, автомобіль, шампунь, зубна паста, 8 сезон «Ігор престолів» і багато іншого. Здогадаєтеся ви? Не забуваємо, що це японський продукт, для якого важливі перераховані на початку тексту явища.
За матеріалами http://www.sostav.ru/
Читай також:Ведмідь в кухарському ковпаку на упаковці копченої риби»
"Чорний ведмідь у кухарському ковпаку є відмінним асоціативним ланкою з рибою, а також яскравим незабутнім елементом для бренду. Чистий, незавантажений фон не відволікає покуп..."
Absolut зняли танцювальну оду любові»
"Люди всіх віків і професій грають у естафету поцілунків, іноді пристрасно, іноді скромно, але точно від душі. Творці говорять, що намагалися уникнути в ланцюжку поцілунків кл..."
Tabasco показали в дії нове покоління пробіотиків»
"Нове покоління пробіотиків – Турбиотик, підлаштовуючись під швидкісний ритм життя, максимально захищає вас від бактерій і вірусів, які тільки й чекають, щоб напасти. Турбиоти..."
Виведення на ринок інноваційного продукту з допомогою digital інструментів»
"Nasal Booster (назал бустер) – це унікальний для українського ринку багатофункціональний пристрій (турбіна-фільтр у ніс), яке має три основних напрямки застосування: спорт, х..."