Виведення на ринок інноваційного продукту з допомогою digital інструментів

7-11-2017

Виведення на ринок інноваційного продукту з допомогою digital інструментів a1f8de1d851d8a1b3a4ccfbf38e590a5

Nasal Booster (назал бустер) – це унікальний для українського ринку багатофункціональний пристрій (турбіна-фільтр у ніс), яке має три основних напрямки застосування: спорт, хропіння, алергія.

У категорії «спорт» бустер допомагає легше дихати під час бігу; в категорії «алергія» пропонує додатковий захист від алергенів за допомогою спеціальних фільтрів; а, одягнувши бустер на ніч, він допоможе в боротьбі з хропінням, а також посприяє гарному сну (категорія «хропіння»).

Звичайно, ключове завдання – підвищення продажів девайса.

Основний виклик для команди полягав у необхідності розробки стратегії просування для абсолютно нового, інноваційного та унікального на українському ринку продукту, про який ніхто не знає, і яка зможе дати відчутний результат в продажах при мінімальному бюджеті. І це все в одному каналі комунікації – digital.

У стислі терміни було розроблено план просування, який одночасно вирішував завдання формування знання, донесення ключових переваг, призначень девайса і стимулювала споживача до купівлі. Паралельно з клієнтом проведена серія стратегічних ворк-шопів для визначення необхідних інструментів та побудови ” воронки продажів.

Команда агентства особисто тестувала продукт, що допомогло виділити цікавий інсайт: потенційними покупцями виявилися жінки, які страждають від хропіння своїх чоловіків. Також проаналізували додаткові вузькі сегменти: спортсмени, тренера з плавання, бігуни, люди з викривленою носовою перегородкою, алергіки, категорія людей, які відчувають підвищену стомлюваність, чоловіки, які страждають на хропіння.

Під кожне напрямки застосування продукту і цільову категорію були створені і адаптовані окремі повідомлення, посадочні сторінки. Ключовий меседж для цільової аудиторії: «Nasal Booster – девайс, який переверне поняття про дихання! Бустер, як персональний тренер, навчить правильно дихати глибоко, на повні, без задишки. З ним можна забути про труднощі носового дихання під час занять спортом, так і під час сну або в несприятливих умовах мегаполісу».

З урахуванням обмеженого бюджету, в якості основних інструментів використовувалися: пошукова реклама, YouTube і соціальні мережі (Facebook, Instagram).

В результаті, отримані бізнес результати, у 2 рази перевищили очікувані! Вдалося стимулювати продажу, а сам продукт користується популярністю в соціальних мережах.

Марія Єфімова, директор агентства Tribal Worldwide, Kyiv: «Ми орієнтуємося на розвиток нового бізнесу, впровадження глобальних інновацій і технологій на комунікаційному ринку України, та завжди підтримуємо інноваційні проекти, стартапи. Ми дуже раді співпраці з компанією Whirl, це був дуже цікавий проект для всієї команди. Ми закохалися в продукт і завдання!

Максим Бондаренко, керівник компанії Whirl ТМ: «Nasal Booster – це унікальна інноваційна розробка в області здоров’я і краси, яка не має аналогів на Українському ринку. Ми розуміли наскільки важливо використовувати digital інструменти для просування продукту. Завдяки сильній експертизі агентства Tribal Worldwide, Kyiv і нашої активної спільної роботи з його командою, вдалося досягти поставлених цілей».

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

KFC в Китаї брендувала смартфони портретом полковника Сандерса»
"Мережу фастфуду KFC – один з перших великих західних брендів, які з’явилися на китайському ринку, і сталося це ще в 1987 році, розповідає AdAge. Досі в країні ресторани..."

Джіджі Хадід на даху хмарочоса в рекламній кампанії Reebok»
"“Це мотиваційне заклик до дівчат всього світу – звернути увагу на наші недоліки, які роблять нас унікальними та не вписуються в стандартні унікальні уявлення про красу&..."

Фінський острів став спонсором збірної України з хокею з м’ячем»
"Фінська комуна Бренді викупила місце під рекламу на формі збірної України з хокею з м’ячем. “Коли ми приймали рішення виступити спонсорами української команди на чемпіо..."

Kinograf продовжує кампанію «Beer Point виставляється за БЕЗВИЗ»»
"У зв’язку з відміною віз в наших паспортах залишилися тисячі непотрібних діючих Шенгенов. Паб ” Beer Point дає їм другою життя. Потрібно всього лише прийти в паб,..."

У рубриці: Новини