Ведмідь в кухарському ковпаку на упаковці копченої риби
Чорний ведмідь у кухарському ковпаку є відмінним асоціативним ланкою з рибою, а також яскравим незабутнім елементом для бренду.
Чистий, незавантажений фон не відволікає покупця від головних дійових осіб – риби і ведмедя. Образ ведмедя транслює також ідею натуральності та свіжості продукту.
Читай також:
Absolut зняли танцювальну оду любові»
"Люди всіх віків і професій грають у естафету поцілунків, іноді пристрасно, іноді скромно, але точно від душі. Творці говорять, що намагалися уникнути в ланцюжку поцілунків кл..."
Tabasco показали в дії нове покоління пробіотиків»
"Нове покоління пробіотиків – Турбиотик, підлаштовуючись під швидкісний ритм життя, максимально захищає вас від бактерій і вірусів, які тільки й чекають, щоб напасти. Турбиоти..."
Виведення на ринок інноваційного продукту з допомогою digital інструментів»
"Nasal Booster (назал бустер) – це унікальний для українського ринку багатофункціональний пристрій (турбіна-фільтр у ніс), яке має три основних напрямки застосування: спорт, х..."
KFC в Китаї брендувала смартфони портретом полковника Сандерса»
"Мережу фастфуду KFC – один з перших великих західних брендів, які з’явилися на китайському ринку, і сталося це ще в 1987 році, розповідає AdAge. Досі в країні ресторани..."