KFC в Китаї брендувала смартфони портретом полковника Сандерса

7-11-2017

KFC в Китаї брендувала смартфони портретом полковника Сандерса 98fff651ba9dfceb2ad659511a13d4f6
Мережу фастфуду KFC – один з перших великих західних брендів, які з’явилися на китайському ринку, і сталося це ще в 1987 році, розповідає AdAge. Досі в країні ресторани швидкого харчування з курячими делікатесами значно випереджають за популярністю mcdonald’s.

KFC постійно пропонує китайським споживачам щось нове, приймаючи мобільні платежі, випускаючи брендовані гри для смартфонів і відкриваючи в Шанхаї ресторан з обслуговуванням роботами.

Тепер мережа об’єдналася з китайським гігантом електроніки Huawei – обидва бренду в цьому році відзначають 30-річний ювілей. Результатом співпраці став випуск обмеженої партії смартфонів, які виконані в яскраво-червоному кольорі, а на кришці нанесено логотипи обох брендів.

Пристрій поставляється з попередньо завантаженим китайським додатком KFC. Люди можуть використовувати додаток, щоб вибрати пісні, які вони хочуть почути, на динаміках в одному з ресторанів KFC в Китаї, що робить гаджет свого роду музичним автоматом епохи смартфонів.

Ювілейна кампанія розроблена в агенції Ogilvy & Mather Shanghai.
KFC в Китаї брендувала смартфони портретом полковника Сандерса db4f926c53797d678bbda4598aadb038
За матеріалами https://adindex.ru/

Читай також:

Джіджі Хадід на даху хмарочоса в рекламній кампанії Reebok»
"“Це мотиваційне заклик до дівчат всього світу – звернути увагу на наші недоліки, які роблять нас унікальними та не вписуються в стандартні унікальні уявлення про красу&..."

Фінський острів став спонсором збірної України з хокею з м’ячем»
"Фінська комуна Бренді викупила місце під рекламу на формі збірної України з хокею з м’ячем. “Коли ми приймали рішення виступити спонсорами української команди на чемпіо..."

Kinograf продовжує кампанію «Beer Point виставляється за БЕЗВИЗ»»
"У зв’язку з відміною віз в наших паспортах залишилися тисячі непотрібних діючих Шенгенов. Паб ” Beer Point дає їм другою життя. Потрібно всього лише прийти в паб,..."

Лого-«піксель» стане головним візуальним елементом Концепції розвитку ВДНГ»
"Антон так пояснює свій задум: «Логотип являє собою “піксель”, що складається з чотирьох елементів – фірмових колон-плашок: 1 плашка – 10 років, 4 плашки – концепц..."

У рубриці: Новини