Джіджі Хадід на даху хмарочоса в рекламній кампанії Reebok
“Це мотиваційне заклик до дівчат всього світу – звернути увагу на наші недоліки, які роблять нас унікальними та не вписуються в стандартні унікальні уявлення про красу”, – розповів представник бренду Reebok.
Судячи з усього, співробітництво виявилося настільки успішним, що компанія продовжила контракт з моделлю і на інші колекції. Тепер Джіджі стала обличчям базової колекції марки. У новій кампанії Хадід позує на вершині хмарочоса в Нью-Йорку в кросівках Reebok Classics.
Читай також:Фінський острів став спонсором збірної України з хокею з м’ячем»
"Фінська комуна Бренді викупила місце під рекламу на формі збірної України з хокею з м’ячем. “Коли ми приймали рішення виступити спонсорами української команди на чемпіо..."
Kinograf продовжує кампанію «Beer Point виставляється за БЕЗВИЗ»»
"У зв’язку з відміною віз в наших паспортах залишилися тисячі непотрібних діючих Шенгенов. Паб ” Beer Point дає їм другою життя. Потрібно всього лише прийти в паб,..."
Лого-«піксель» стане головним візуальним елементом Концепції розвитку ВДНГ»
"Антон так пояснює свій задум: «Логотип являє собою “піксель”, що складається з чотирьох елементів – фірмових колон-плашок: 1 плашка – 10 років, 4 плашки – концепц..."
У США випустили віскі в золотому злитку»
"Це обмежена партія, а якій кожна пляшка пронумерована. Дизайн містить мідну монету, яку можна дістати і зберегти на удачу і багатство. Монети чеканяться вручну на найстарішом..."