«ВАРТО» і ТМ «Ідеаль Немолоко» тепер разом

11-15-2018

«ВАРТО» і ТМ «Ідеаль Немолоко» тепер разом Warto and Ideal Nemoloko 2

 

Агентство комунікацій «ВАРТО» уклало договір про співробітництво з новим брендом компанії «Люстдорф» – «Ідеаль Немолоко». Основне завдання, яке стоїть перед командою фахівців «ВАРТО», – забезпечення PR-підтримки для побудови і підтримки іміджу торгової марки.

Агентство буде займатися впровадженням стратегії роботи бренду з блогерами, веденням сторінок ТМ «Ідеаль Немолоко» в соціальних мережах, зокрема на таких майданчиках, як Facebook і Instagram, а також надасть PR-підтримку первинної інформаційної медіакампанії.

ТМ «Ідеаль Немолоко» – це не перший бренд компанії «Люстдорф» в портфелі агентства. Команда «ВАРТО» має великий досвід роботи в побудові ефективних комунікацій для FMCG, що вже доведено на прикладі успішного просування таких брендів, як «Селянське» та «На здоров’я».

«Робота з брендами компанії «Люстдорф» – це вже велика любов нашого агентства, дуже приємно, що нам довіряють, і наша співпраця триває з року в рік. Просування «Ідеаль Немолоко» – захоплююча завдання, адже потрібно не тільки розповісти громадськості про продукт, а й прищепити культуру споживання в Україні напою, який вже встиг стати трендом у всьому світі. Ми раді можливості підтримувати і розвивати новаторські ідеї вітчизняних виробників. До речі, за перший тиждень роботи ми зрозуміли, що ринок буквально чекав цей напій: вже зараз ми маємо великий відгук від споживачів – понад тисячу повідомлень в соціальних мережах, десятки пропозицій про співпрацю з брендом, а також приріст в кількості більше 800 передплатників за 5 днів в Instagram », – говорить Наталія Холод, засновник агентства комунікацій «ВАРТО».

«Ідея створення напою виникла ще два роки тому, і я дуже рада, що завдяки динамічному збільшенню прихильників здорового способу життя і тенденції створення нових растітельни’х напоїв у всьому світі, ми змогли відкинути сумніви і зробити рішучий крок – випустити продукт на ринок. Я дуже сподіваюся, що завдяки плідній співпраці з командою «ВАРТО», «Ідеаль Немолоко» дуже швидко завоює серця споживачів і стане lovemark в Україні», – коментує Наталія Веремчук, директор з маркетингу компанії «Люстдорф».

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Додаток Headspace запропонувало набір безкоштовних медитацій перед виборами до Конгресу США»
"Розробник програми для медитацій Headspace на тлі майбутніх виборів до Конгресу США представило Politics Pack — набір безкоштовних трихвилинних сеансів медитацій, які допомож..."

Бренд Reese’s на Хеллоуїн обмінював нудні цукерки на свої солодощі»
"Цукерковий бренд Reese’s встановили в Нью-Йорку під час свята вендінговий автомат, який обмінює всі ці нудні цукерки на їх новинку. Правда, до автомата тут же вишикувал..."

Селена Гомес на прослуховуванні у різдвяній рекламі Coach»
"Головні ролі в різдвяному промо Coach виконали співачка і актриса Селена Гомес і намальовані за допомогою комп’ютерної графіки тварини — сова, білка, жаба, свиня і лиси..."

Audi намалювали в мультфільмі «Переодягнені шпигуни»»
"Мультфільм вийде в прокат у вересні наступного року і дасть глядачам уявлення про футуристичною машині німецького автобренда, пише MediaPost. Автомобіль обладнаний функцією а..."

У рубриці: Новини