У рекламі Asos були задіяні моделі з целюлітом і розтяжками
Все частіше героїнями рекламних кампаній стають моделі, максимально схожі на реальних людей з неідеальними тілами. Так, у новому кампейне купальників популярного інтернет-магазину Asos знялися моделі з видимими розтяжками і целюлітом на стегнах. Цей вчинок призвів користувачів соціальних мереж в повний захват: вони активно дякують авторів реклами за відмову від фотошопу і підтримку руху бодипозитива, закликає приймати людське тіло таким, яке воно є.
“Asos, спасибі за те, що не прибрали її розтяжки. Вона виглядає приголомшливо. Це допоможе дівчатам взяти свої недоліки. Мені так точно”, — прокоментувала користувачка твіттера по імені Naomi Sapphire один зі знімків кампейна.
Серед інших брендів, які виступають за природність, можна відзначити американського ритейлера Target, випустив у березні неотретушированную рекламну кампанію купальників, молоду китайсько-британську марку MarieYat, кожен кампейн якої є одою бодипозитиву, і бренд білизни Aerie, що відмовився від фотошопа з 2014 року. Нерідко звичайних жінок з різними фігурами для участі в зйомках запрошує марка Dove. Навіть Victoria’s Secret, яких не раз звинувачували в надмірній ретуші, в листопаді минулого року опублікували знімки “ангела” Жасмин Тукс в бюстгальтері Fantasy Bra вартістю $ 3 млн з розтяжками на стегнах, зібравши позитивні відгуки серед шанувальників бренду.
За матеріалами http://www.buro247.ua/
Читай також:Губка Боб став активістом у новій кампанії Greenpeace»
"Головний герой відомого мультиплікаційного серіалу – нове обличчя кампанії екологічної організації, яка виступає проти плану BP бурити свердловину біля Амазонського кораловог..."
Режисер «Вічного сяйва чистого розуму» зняв короткометражку на iPhone»
"Французький режисер і лауреат премії «Оскар» Мішель Гондрі представив короткометражний фільм D?tour, який був повністю знятий за допомогою камери iPhone 7 Plus. Головний перс..."
Райкконен зробив особливий подарунок Феттелю»
"Вчора 4-кратному чемпіону Формули-1 Себастьяну Феттелю виповнилося 30 років. У зв’язку з цим саме в цей день була опублікована присвячена цій події реклама міжнародної ..."
БюроМТ розробило промо-кампанію для «ОТП лізинг»»
"Завдання для агентства – розробка комунікаційної промо-кампанії по залученню нових клієнтів «ОТП лізинг». Маркетингові рішення: збільшити частку ринку за рахунок компаній, як..."