Губка Боб став активістом у новій кампанії Greenpeace
Головний герой відомого мультиплікаційного серіалу – нове обличчя кампанії екологічної організації, яка виступає проти плану BP бурити свердловину біля Амазонського коралового рифу. «Незважаючи на те, що Губка-Боб схожий на кухонну губку, він морська губка і живе в кораловому рифі, – зазначили в Greenpeace. Такий же риф опинився під загрозою в Амазонці».
Кораловий риф знаходиться на півночі Бразилії, в гирлі річки Амазонки і є однією з найбільших у світі рифових систем, займаючи площу в 9300 квадратних кілометрів. У цьому місяці влади або дозволять, або заборонять буріння свердловин біля цієї екосистеми. За підрахунками Greenpeace, будь розлив нафти має 30% шансів досягти рифу.
Нагадаємо, BP все ще оговтується після наслідків катастрофи, яка сталася на нафтовій платформі «Глибоководний горизонт», коли 5 млн галонів нафти вилилося в Мексиканську затоку.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Режисер «Вічного сяйва чистого розуму» зняв короткометражку на iPhone»
"Французький режисер і лауреат премії «Оскар» Мішель Гондрі представив короткометражний фільм D?tour, який був повністю знятий за допомогою камери iPhone 7 Plus. Головний перс..."
Райкконен зробив особливий подарунок Феттелю»
"Вчора 4-кратному чемпіону Формули-1 Себастьяну Феттелю виповнилося 30 років. У зв’язку з цим саме в цей день була опублікована присвячена цій події реклама міжнародної ..."
БюроМТ розробило промо-кампанію для «ОТП лізинг»»
"Завдання для агентства – розробка комунікаційної промо-кампанії по залученню нових клієнтів «ОТП лізинг». Маркетингові рішення: збільшити частку ринку за рахунок компаній, як..."
L’oreal змінить підхід до відеорекламі»
"Однією з тем фестивалю в Каннах цього стала проблема зменшення тривалості уваги споживачів, особливо на мобільних телефонах, пише Business Insider. Зараз компанії, від Facebo..."