Syoss викрив метро в “крадіжці” краси і здоров’я волосся
Бренд засобів для волосся Syoss випустив рекламний ролик, в якому показав, як поїздки в метро та громадському транспорті впливають на стан волосся і зачіски пасажирів.
Ролик під назвою “The Thief” (“Злодій”) демонструє традиційний для жителів мегаполісів ранок. Злодієм у них, на думку авторів відео, є поїздки в метро, які “крадуть” красу і здоров’я волосся пасажирів.
Але, як у більшості подібних відео, в один прекрасний момент з’являється людина, а в даному випадку дівчина, якій поїздки, пил і суєта підземки не страшні. Її зачіска настільки бездоганна, що ніякі зовнішні фактори не можуть її зіпсувати.
За матеріалами http://www.sostav.ru/
Читай також:Hermes відкривають пральню в Парижі»
"Будь-який бажаючий абсолютно безкоштовно зможе відвідати сервіс, для того щоб випрати або відновити колір чи фактуру свого хустки від Негмеѕ. У невеликому приміщенні, откраше..."
Швеція тепер цілком доступна у вигляді локації на Airbnb»
"Опис окремих місць цієї північної країни схоже на опис звичайних жител і забезпечені коментарями від вже відвідали місцевість. Кампанію запустили Visit Sweden...."
Коли портвейн зустрічається з шоколадом»
"Портвейн і шоколад – це гарна пара. А вживання портвейну – це, насамперед, ритуал, який прийнято з кимось ділити. У новому продукті”Sandeman meets…..."
Тенісист Новак Джокович став новим послом бренду Lacoste»
"Амбасадором бренду став знаменитий сербський тенісист, багаторазовий переможець турнірів «Великого шолома», друга ракетка світу Новак Джокович. Бренд Lacoste спільно з Новако..."