Скарб для копірайтера. Технологія створення захоплюючих текстів

7-22-2017

Скарб для копірайтера. Технологія створення захоплюючих текстів a375f6af2fb29087243095d9c487c6bd Без цікавого тексту, який продає сьогодні не обходяться ні створення простого сайту, ні проекту з бюджетом в сотні тисяч доларів. Та що там казати: пости в соцмережах теж бажано писати вміти. А тому копирайтерскому ремеслу доводиться вчитися практично всім.
Робіть це з СКАРБОМ в руках, тобто читаючи книгу Еліни Слободянюк. За цим захоплюючим заняттям ви освоїте базові принципи роботи зі словом, реченням і текстами. Проаналізуєте масу цікавих прикладів з практики вітчизняних (і не тільки) рекламістів, навчіться адекватно оцінювати написане і придумане.

Зібрані по крихтах прийоми і способи роботи з текстом і словом. Аналіз прикладів з рекламних кампаній останніх років: від всім відомих слоганів великих компаній до химерних вигадок маленьких фірм для реклами товарів і послуг.

Про автора
Еліна Слободянюк – фахівець-практик з копірайтингу. Кандидат історичних наук, автора проекту “Школа копірайтера”. Автор “Настільної книги копірайтера”.

Від автора
Знайдіть час для регулярних тренувань по відточуванню прийомів письма.
Мозок, творчі здібності, навички ремесла тренують так само, як і м’язи. Займаючись тиждень за тижнем, ви поступово (і непомітно для себе) почнете купувати нові якості, повільно, але вірно станете напрацьовувати майстерність.
Очікування чудес і моментальних результатів – спосіб мислення невдах. Справжні професіонали практикуються і вчаться щодня.

Читай також:

Гармонія в рекламній комунікації»
"Вперше реклама розглянута з точки зору самої універсальної моделі комунікації: адресат, адресант, канал комунікації, код, повідомлення і т. д. великої інтернаціональної біблі..."

Мистецтво пояснювати. Як зробити так, щоб вас розуміли з півслова»
"Коли вас розуміють – це щастя. А в бізнесі – ще й гроші. Багато вважають талантом вміння заражати своїми ідеями оточуючих – ми наполягаємо, що цьому можна н..."

Вірте мені – я брешу!»
"Всі ми постійно знаходимося під впливом потужних потоків брехні. Вона підкрадається до нас на вулиці, переслідує на роботі і прагне повністю заволодіти нашою свідомістю з екр..."

Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними»
"Що робить речі популярними? Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до реклами, вони прислухаються до думки інших людей. Але чому ми говоримо про дея..."

У рубриці: Книги