Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними

7-17-2017

Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними 32f423f7d4f7041386ed3807b28a2795Що робить речі популярними?

Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до реклами, вони прислухаються до думки інших людей. Але чому ми говоримо про деяких продуктах та ідеях більше, ніж про інших? Чому деякі історії і чутки поширюються немов пожежа? І що робить кон тент в Мережі вірусним?
Професор Уортонской школи бізнесу Йона Бергер присвятив багато років пошуку відповідей на ці питання. У цій книзі, заснованої на своїх великих дослідженнях, він ділиться з нами науковим обґрунтуванням феномену сарафанного радіо.

Якщо вам завжди було цікаво, чому певні історії або відеоролики стають вірусні, у цій книзі ви не тільки знайдете відповідь, але і дізнаєтеся, як використовувати ці принципи для створення заразливого контенту. Автор пропонує набір конкретних прикладних методик для створення повідомлень або реклами, якими люди охоче будуть ділитися один з одним. Чим би ви не займалися, ця книга допоможе вам зробити так, щоб про ваш продукт або ідеї заговорили.

Результати новаторського дослідження сусідять з переконливими прикладами з життя. Наприклад, ви дізнаєтеся, яким чином дорогий стейк завоював популярність серед більш скромних аналогів, чому антинаркотичні кампанії насправді тільки спровокували зростання прийому наркотиків і чому більше 200 мільйонів глядачів поділилися відео про, здавалося б, нудному продукт – блендері.

Читай також:

Візуальний молоток. Як образи перемагають тисячі слів»
"Багато років в маркетингу домінував вербальний підхід: маркетингові плани, маркетингові слогани, рекламні повідомлення та т. п. Візуальні образи служили тільки для ілюстрації..."

Хакер маркетингу. Креатив і технології»
"Правила гри для маркетологів змінилися необоротно, раз і назавжди. Ті, хто не засвоїть цього сьогодні, ризикують безнадійно застаріти завтра, стверджує Райан Холідей, директо..."

Продають розсилки. Підвищуємо продажу, використовуючи email-маркетинг»
"Великий трафік і шестизначне число передплатників в соціальних мережах не гарантують збільшення доходів вашого бізнесу. Як створити лояльну аудиторію і налагодити довірчі від..."

Бізнес-сайт: як знайти клієнтів і збільшити продажі»
"Не важливо, який ви ведете бізнес в Мережі: продаєте кабель, велосипеди, валянки, бухгалтерські послуги, пиломатеріали, автомобілі, обладнання, їжу, свята і т. п., – ця книга..."

У рубриці: Книги