Гармонія в рекламній комунікації

7-21-2017

Гармонія в рекламній комунікації 6b424c76a9682380256c9a508d9a3c71Вперше реклама розглянута з точки зору самої універсальної моделі комунікації: адресат, адресант, канал комунікації, код, повідомлення і т. д. великої інтернаціональної бібліотеці загальної теорії реклами ви не зустрінете праць зі схожою структурою.

Книга не дає готових усталених рецептів “рекламної гармонії”, а вчить підходити до реклами, намагаючись підтримувати в рівновазі завжди унікальні комунікативні компоненти. Вона буде цікава всім, хто заробляє собі на хліб комунікацією, – рекламістам, філологам, соціологам, психологам, художникам, маркетологів, політологів, вчителям, журналістам.

Читай також:

Мистецтво пояснювати. Як зробити так, щоб вас розуміли з півслова»
"Коли вас розуміють – це щастя. А в бізнесі – ще й гроші. Багато вважають талантом вміння заражати своїми ідеями оточуючих – ми наполягаємо, що цьому можна н..."

Вірте мені – я брешу!»
"Всі ми постійно знаходимося під впливом потужних потоків брехні. Вона підкрадається до нас на вулиці, переслідує на роботі і прагне повністю заволодіти нашою свідомістю з екр..."

Заразливий. Психологія сарафанного радіо. Як продукти та ідеї стають популярними»
"Що робить речі популярними? Якщо ви сказали реклама, подумайте ще раз. Люди не прислухаються до реклами, вони прислухаються до думки інших людей. Але чому ми говоримо про дея..."

Візуальний молоток. Як образи перемагають тисячі слів»
"Багато років в маркетингу домінував вербальний підхід: маркетингові плани, маркетингові слогани, рекламні повідомлення та т. п. Візуальні образи служили тільки для ілюстрації..."

У рубриці: Книги