San Mauro упакував оливкову олію в “лимонну шкірку”

6-27-2017

San Mauro упакував оливкову олію в лимонну шкірку fe2267fceee3dee0baaa1f27af38fbc8
Компанія San Mauro використовує їх у створенні нового продукту – оливкової олії з лимоном – Novolio al Rosa di Sorrento. Дизайн упаковки розробили в студії Van Heertum Design VHD (Нідерланди).

У виробництві олії Novolio al Rosa di Sorrento використовується тільки шкірка, яка вручну зрізається з лимонів, зібраних в Соренто. Всього випущено 600 пляшок олії.

Для такого особливого продукту в студії Van Heertum Design VH розробили спеціальний дизайн. Лідируючу роль в історії бренду грають «лимони з Соренто». Дизайнери хотіли передати покупцеві частинку Італії і в буквальному сенсі продемонструвати місце походження. Для цього у студії використовували фотографії лимонних садів Соренто. На їх основі дизайнери зробили від руки величезну ілюстрацію. Потім ілюстрація була роздрукована на великому аркуші паперу і розрізана на 600 етикеток, і жодна з них не повторюється двічі.
San Mauro упакував оливкову олію в лимонну шкірку 1f797054564b14cced1a169a43ad842b
Сама пляшка вузька, висока й витончена, вона добре передає італійський дух бренду.

Інша важлива складова історії бренду – це сам лимон або точніше сказати його шкірка. У студії розробили оригінальну конструкцію зовнішньої упаковки, яка привертає увагу, дозволяє бачити пляшку, а також буквально служить «лимонної шкірки». Жовта конструкція має рельєфною поверхнею, що нагадує шкіру лимона.

Крім того, в упаковці передбачена ручка для полегшення перенесення.
San Mauro упакував оливкову олію в лимонну шкірку 5e8406b041a85868269a1f43b94edc11
За матеріалами http://news.unipack.ru/

Читай також:

Вінні Джонс знявся в комедійній рекламі про схуднення»
"Актор показує способи, як можна схуднути, не ходячи в зал. Додайте трохи Вінні Джонса і він творитиме чудеса для вас...."

Селена Гомес знялася в рекламі аксесуарів»
"Селена представила у фотосесії нову колекцію аксесуарів бренду...."

23 тисячі клієнтів Watsons помірялися усмішками в рамках глобальної кампанії Smile»
"В акції було задіяно понад 23 тис. клієнтів. Взяти участь міг кожен, незалежно від того, здійснив він покупку в цей день або просто зайшов в магазин Watsons. Для цього йому п..."

Хліб за версією Kinograf»
"Для заходу Kinograf розробив логотип і фірмовий стиль, де представив хлібобулочні вироби як кубічні абстракції. Так само була створена серія картин під загальною назвою «Хліб..."

У рубриці: Новини