Royal ® Advertising запрошує споживача до діалогу
Мова йде про нову крос-кампанії бренду, в інструментарій якої впроваджені автоматизовані інструменти підвищення конверсії верхніх етапів воронки продажів. «Вершиною айсберга» комунікаційної кампанії є інтерактивна акція, яка дозволяє «включити» в діалог широке коло потенційних споживачів, у яких до поточного моменту були питання, які потребують відповіді.
Очевидною передумовою стало умовивід, що ефективний і обоюдоинтересный розмова не може містити одну точку зору. Комунікація, в якій покупець стоїть перед фактом — ціна за метр така — не зближує опонентів, а швидше навпаки — збільшує психологічну дистанцію. «Нехай покупець сам скаже, скільки він готовий заплатити», — з такою доктриною напереваги незалежне агентство Royal ® Advertising вивело літню кампанію «Міста Квітів» в розряд щирого запрошення споживача до діалогу.
Візуально концепція оформилася в промдизайне неіснуючого, але функціонально-впізнаваного девайса, генеруючого ціну квадратного метра і запрошує до її обговорення. Незважаючи на всю віртуальність девайса, його «начинка» являє собою хитромудрий «сплав» з трекінгових систем, аналітичних модулів збору та класифікації користувачів, за якими ідуть сюжети директ-маркетингу, помітно розширили, за результатами перших тижнів кампанії, і без того вельми «раскачанную» воронку.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Бенедикт Камбербетч знявся в рекламі Mercedes»
"В рекламному відео ролику немає видовищних автомобільних гонок, високих швидкостей і інших атрибутів стандартної реклами автомобілів – замість цього Бенедикт Камбербетч (який..."
Mcdonald’s і олімпійський комітет припинили співпрацю»
"“МОК і mcdonald’s оголосила про те, що вони взаємно погодилися завершити партнерство”, – йдеться в заяві МОК. Керуючий директор телебачення і маркетин..."
Крістен Стюарт асоціює себе з червоним кольором в рекламі Chanel»
"Обличчям рекламної кампанії стала Крістен Стюарт. У ролику актриса демонструє яскравий макіяж, а поки її фарбують, розповідає про те, які емоції в неї викликають представлені..."
Audi кинула виклик компанії Tesla»
"Днями в Берліні з’явився білборд, який явно націлений на стьоб над компанією Tesla і її главою, Ілон Маском, зокрема. Він є черговим доказом того, що маркетологи Audi н..."