Ребрендинг мережі супермаркетів Ta-Da

6-13-2017

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 59b67245e46746c168e6ded8c3757eaa
Торгова марка «KOOP Poltava» існувала кілька років, вона являла собою два роздрібних магазини в Полтаві. Магазини (не менше 700 м?) були схожі на оптові склади. Покупцеві не завжди було зручно робити покупки, була відсутня навігація, мерчандайзинг, сучасна ідентифікація, але при цьому магазини володіли гідним рівнем сервісу і дуже привабливим для покупця ціноутворенням. Спираючись на домогосподарок, як на основну цільову аудиторію, магазини пропонували великий асортимент корисних товарів для дому: від чайників до прищіпок. Перед агентством стояло завдання вдихнути нове життя в торговельну марку, перетворити локальні магазини в сучасну мережу, вивести бренд на нові регіональні ринки. Необхідно було створити народний магазин товарів для будинку, що не поступається європейським аналогам.

Стратегічно було вигідно залишатися у зайнятій ніші народного магазину з демократичними цінами, такі умови диктував ринок і вже існуюча лояльність покупців. Агентство розробило стратегію, першочерговими цілями якої були: збільшення кількості магазинів і регіональне розширення. Потім змінили назву на більш звучне ТА-DA!, позбувшись від прив’язки до міста. Створили нову айдентики, центральним символом якої став стилізований рупор, з якого лунає повідомлення: «Товари для дому. Щодня».
Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 26be27d3422570dc5482b65ec697e75f
Щоб продемонструвати новий, людський підхід, були опрацьовані всі точки взаємодії клієнтів в супермаркетах: вивіски, навігація, уніформа персоналу, викладка, полиці, упаковка, пакети, цінники, бонусні карти, сайт, оформлення акаунтів в соціальних мережах

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 5b4ca78cb08bc0ae50e9d0d805028dce

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 5be9dee18b450e19f0c5791741ad5805

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 2ddb52b6ad9631d0a5766b85e04439bb

Для того, щоб покупець відразу міг знайти ціну і назва товару, цінники містять оптимальну кількість інформації. Жовтий колір допомагає легко знайти товар на полиці.

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da eba8be9e5c2a119242bf62908dc48b67

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 8b921500ccc482c98c06a6f42c66d148

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 5ac080d4e0ae0871f15243849f349ff6

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da f6069ba026cddb600222d16d60149029

Розроблено лаконічний дизайн для упаковки товарів власної марки магазину. Вона вигідно вирізняється на полиці, хоча використовує всього два кольори, що скорочує витрати на її виробництво.
Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da cacfa52aebc3c9132441cf26ff5a0317

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da c91b739064e50f15441f311188c37c67
Агентство активно зайнявся роботою з соціальними мережами, створюючи легкий і позитивний імідж нового бренду.

Створено новий інтернет-магазин, який став повноцінним каналом продажу, який одразу вийшов за межі полтавського регіону.
Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da dde3575d2c3c38657656db37579d61c7
Величезна площа магазинів — одне з основних переваг мережі TA-DA!, у них, буквально, можна розмістити динозавра або бегемота. Тому для рекламної кампанії були створили персонажів, які перекушують і топчуть ціни, роблячи їх доступними в сприйнятті споживача. Розмір персонажів натякає на розмір магазину і вигідність пропозиції.

Емоційні персонажі: бегемот і динозавр покликані викликати посмішку та робити комунікацію з покупцями легкої і кумедною.

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da caa6c6fa991ca52611e664056b7663be

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 859aeeaa21f17fe2b21fcf2db3031993

Ребрендинг мережі супермаркетів Ta Da 7eb9ca92544f495007125473816f1e81

Стратегія: Олександр Солонько, Гліб Петров
Управління проектом: Антон Солонько
Арт-дирекшн: Вік Ватаманюк, Аркадій Пасічник
Дизайн: Тетяна Авраменко, Вероніка Синявська, Володимир Страшков
Моушн-дизайн: Еміль Городецький
Консультант: Діма Гавриш
Креативний Директор: Аркадій Пасічник
За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Бельгійський бренд створив аромат для любителів футболу»
"В парфумі поєднуються ноти яблука, перцю, квітки апельсина і мускусу. Флакон для аромату виконаний у формі футбольного м’яча. Ціни на нього поки не названі. Бренд Dirk ..."

Алессандра Амбросіо в зухвалій рекламі ювелірних прикрас»
"Численні прикраси з масивними дорогоцінним камінням, натхненні арабської та циганської культурою, Амбросіо носить на голе тіло, прикриваючи груди білими підтяжками, легким жа..."

Delta створила стіну для селфі, щоб допомогти одиначкам знайти пару в Tinder»
"Компанія Delta Air Lines представила мурал у Брукліні в якості жартівливого помічника для побачень. Стіни дозволяють перехожим зробити яскраве фото для свого профілю в додатк..."

Діджитал-кампанія проти паління»
"Залежність від паління спричиняє задишку? У такому разі Вас скоріше знайде у шафі ревнивий чоловік, або ж Вам важче буде заховатися від поліції під час пограбування. Tabex, з..."

У рубриці: Новини