Ребрендинг мережі супермаркетів Ta-Da
Торгова марка «KOOP Poltava» існувала кілька років, вона являла собою два роздрібних магазини в Полтаві. Магазини (не менше 700 м?) були схожі на оптові склади. Покупцеві не завжди було зручно робити покупки, була відсутня навігація, мерчандайзинг, сучасна ідентифікація, але при цьому магазини володіли гідним рівнем сервісу і дуже привабливим для покупця ціноутворенням. Спираючись на домогосподарок, як на основну цільову аудиторію, магазини пропонували великий асортимент корисних товарів для дому: від чайників до прищіпок. Перед агентством стояло завдання вдихнути нове життя в торговельну марку, перетворити локальні магазини в сучасну мережу, вивести бренд на нові регіональні ринки. Необхідно було створити народний магазин товарів для будинку, що не поступається європейським аналогам.
Стратегічно було вигідно залишатися у зайнятій ніші народного магазину з демократичними цінами, такі умови диктував ринок і вже існуюча лояльність покупців. Агентство розробило стратегію, першочерговими цілями якої були: збільшення кількості магазинів і регіональне розширення. Потім змінили назву на більш звучне ТА-DA!, позбувшись від прив’язки до міста. Створили нову айдентики, центральним символом якої став стилізований рупор, з якого лунає повідомлення: «Товари для дому. Щодня».
Щоб продемонструвати новий, людський підхід, були опрацьовані всі точки взаємодії клієнтів в супермаркетах: вивіски, навігація, уніформа персоналу, викладка, полиці, упаковка, пакети, цінники, бонусні карти, сайт, оформлення акаунтів в соціальних мережах
Для того, щоб покупець відразу міг знайти ціну і назва товару, цінники містять оптимальну кількість інформації. Жовтий колір допомагає легко знайти товар на полиці.
Розроблено лаконічний дизайн для упаковки товарів власної марки магазину. Вона вигідно вирізняється на полиці, хоча використовує всього два кольори, що скорочує витрати на її виробництво.
Агентство активно зайнявся роботою з соціальними мережами, створюючи легкий і позитивний імідж нового бренду.
Створено новий інтернет-магазин, який став повноцінним каналом продажу, який одразу вийшов за межі полтавського регіону.
Величезна площа магазинів — одне з основних переваг мережі TA-DA!, у них, буквально, можна розмістити динозавра або бегемота. Тому для рекламної кампанії були створили персонажів, які перекушують і топчуть ціни, роблячи їх доступними в сприйнятті споживача. Розмір персонажів натякає на розмір магазину і вигідність пропозиції.
Емоційні персонажі: бегемот і динозавр покликані викликати посмішку та робити комунікацію з покупцями легкої і кумедною.
Стратегія: Олександр Солонько, Гліб Петров
Управління проектом: Антон Солонько
Арт-дирекшн: Вік Ватаманюк, Аркадій Пасічник
Дизайн: Тетяна Авраменко, Вероніка Синявська, Володимир Страшков
Моушн-дизайн: Еміль Городецький
Консультант: Діма Гавриш
Креативний Директор: Аркадій Пасічник
За матеріалами прес-релізу
Бельгійський бренд створив аромат для любителів футболу»
"В парфумі поєднуються ноти яблука, перцю, квітки апельсина і мускусу. Флакон для аромату виконаний у формі футбольного м’яча. Ціни на нього поки не названі. Бренд Dirk ..."
Алессандра Амбросіо в зухвалій рекламі ювелірних прикрас»
"Численні прикраси з масивними дорогоцінним камінням, натхненні арабської та циганської культурою, Амбросіо носить на голе тіло, прикриваючи груди білими підтяжками, легким жа..."
Delta створила стіну для селфі, щоб допомогти одиначкам знайти пару в Tinder»
"Компанія Delta Air Lines представила мурал у Брукліні в якості жартівливого помічника для побачень. Стіни дозволяють перехожим зробити яскраве фото для свого профілю в додатк..."
Діджитал-кампанія проти паління»
"Залежність від паління спричиняє задишку? У такому разі Вас скоріше знайде у шафі ревнивий чоловік, або ж Вам важче буде заховатися від поліції під час пограбування. Tabex, з..."