Правила Джобса. Універсальні принципи успіху від лідера Apple

6-23-2017

Правила Джобса. Універсальні принципи успіху від лідера Apple 521682969a024d343e76f71710caea4c

Достатньо було б сказати: про Стіва Джобса. І про те, як йому вдалося стати притчею во язицех, прикладом для наслідування і об’єктом заздрості бізнесменів усього світу. Його імітують, йому наслідують. На нього рівняються юнаки, обдумывающие життя і відомі підприємці.

Лідер Apple – геній інновацій. Він входить на насичені ринки з новинкою – і перемагає. Завдяки їй побачили світ наймодніші продукти. Його зусиллями кардинально змінилась музична, кіно – і телевізійна індустрії. Загалом, світ без Джобса був принципово іншим.

Джобс не писав цю книжку – так само як і блискучу іПрезентацию. У нього репутація затворника. За нього це зробив Кармін Галло, уважний спостерігач і скрупульозний дослідник. Він виділив сім “правил Джобса”, дотримання яких допоможе кожному залишити свій слід у Всесвіті.

“Для всіх амбітних бізнесменів і менеджерів. Для шанувальників таланту Джобса (і гаджетів Apple

Чому ми вирішили видати цю книгу

Тому що вона про Стіва Джобса.

Це книга про новаторство без болю. Вона не призначена для створення жорсткого, покрокового методу новаторства (це останнє, що порадив би Джобс). Її мета – розкрити основні принципи, якими керувався Стів Джобс для досягнення свого приголомшливого успіху, принципи, які можуть запалити вашу уяву, збільшити вашу креативність, допомогти розвинути свіжі ідеї для росту бізнесу та кар’єри і надихнути вас змінити світ.

Я вважаю, що можна повторити досвід Стіва Джобса в своєму бізнесі, кар’єрі і житті, якщо зрозуміти сім принципів, які його ведуть. Ті ж принципи діють в життя інших успішних індивідуумів і організацій.

Ці принципи отримані з ретельного вивчення як слів самого Джобса, виголошених за тридцять років, так і з осяянь колишніх співробітників “Apple”, експертів, що працюють в компанії десятиліттями, і широкого діапазону ділових лідерів, підприємців, викладачів і власників малого бізнесу, які надихнулися, задавши собі просте запитання: Що б зробив Стів?

Читай також:

Медіапланування на 100%»
"В книзі викладено особливості популярних рекламоносіїв, розглянуті основні принципи медіапланування. На основі вітчизняного та зарубіжного досвіду автор докладно і доступно п..."

Огілві про рекламу»
"Девід Огілві – один з патріархів рекламної індустрії, засновник рекламного агентства Ogilvy & Mather з річним оборотом понад 10 мільярдів доларів, класик теорії реклами, ..."

Лояльний клієнт. Як перетворити розгніваного покупця щасливого за 60 секунд»
"Помилки роблять всі, навіть провідні компанії. Те, як співробітники виправляють ці помилки, – ось що відрізняє лідерів сервісу від всіх інших. Компенсація – це більше, ніж ви..."

Як продати слона»
"Як працювати з клієнтом, щоб домогтися укладення вигідної угоди? Як перетворити клієнта з байдужого спостерігача у щасливого власника товару? Спілкування з клієнтом – це проц..."

У рубриці: Книги