Компанія Calvin Klein для реклами парфумів використала фото 18-річної Кейт Мосс
Нову рекламну кампанію не знімали, замість цього Раф Сімонс використав архівні неопубліковані знімки 1993 року. Їх зробив молодий Маріо Сорренто, який на той момент був бойфрендом Кейт Мосс. Пара провела 10 днів на Віргінських островах, знімаючи фото і відео. “Я переглянув архіви зйомки з невиданими фотографіями і зрозумів, що вони як і раніше актуальні”, – розповів дизайнер.
Новий парфум називається Obsessed. В його композицію внесені корективи. Базовою нотою жіночого аромату буде біла лаванда, чоловічого – чорна ваніль. Над зміною букета працював також Раф Сімонс. Обидва аромату надійдуть у продаж вже на початку липня. За чоловічий аромат доведеться віддати $82, жіночий обійдеться трохи дорожче – $94.
Читай також:
San Mauro упакував оливкову олію в “лимонну шкірку”»
"Компанія San Mauro використовує їх у створенні нового продукту – оливкової олії з лимоном – Novolio al Rosa di Sorrento. Дизайн упаковки розробили в студії Van He..."
Вінні Джонс знявся в комедійній рекламі про схуднення»
"Актор показує способи, як можна схуднути, не ходячи в зал. Додайте трохи Вінні Джонса і він творитиме чудеса для вас...."
Селена Гомес знялася в рекламі аксесуарів»
"Селена представила у фотосесії нову колекцію аксесуарів бренду...."
23 тисячі клієнтів Watsons помірялися усмішками в рамках глобальної кампанії Smile»
"В акції було задіяно понад 23 тис. клієнтів. Взяти участь міг кожен, незалежно від того, здійснив він покупку в цей день або просто зайшов в магазин Watsons. Для цього йому п..."