Пихатий кіт Альберт став героєм реклами Honda
Кіт Альберт відомий в інтернеті як «Пихатий», і є справжньою зіркою соцмереж. На його сторінки в Instagram і Facebook підписано сотні тисяч людей. Альберта назвали в честь Ейнштейна, а популярність він заслужив завдяки осуждающему погляду без емоцій.
За сюжетом, кучерявого кота не радують ні дискотеки, ні робота в офісі, ні навіть ласощі. А ось станції обслуговування Honda, навпаки, роблять його менш суворим. Звичайно, тому що це офіційні станції…
Зазначимо, кіт Альберт відноситься до молодої і поки що рідкісної породи селкірк-рекс, представники якої відрізняються незвичайною «овечої» шерстю.
За матеріалами https://www.autocentre.ua/
Читай також:Агентство Vertigo пропонує поглянути на світ очима дитини»
"Вона спрямована на інформування споживачів про високі стандарти якості та безпеки продукції, що випускається на Одеському заводі дитячого харчування. В основі кампанії лежить..."
Компанія Calvin Klein для реклами парфумів використала фото 18-річної Кейт Мосс»
"Нову рекламну кампанію не знімали, замість цього Раф Сімонс використав архівні неопубліковані знімки 1993 року. Їх зробив молодий Маріо Сорренто, який на той момент був бойфр..."
San Mauro упакував оливкову олію в “лимонну шкірку”»
"Компанія San Mauro використовує їх у створенні нового продукту – оливкової олії з лимоном – Novolio al Rosa di Sorrento. Дизайн упаковки розробили в студії Van He..."
Вінні Джонс знявся в комедійній рекламі про схуднення»
"Актор показує способи, як можна схуднути, не ходячи в зал. Додайте трохи Вінні Джонса і він творитиме чудеса для вас...."