Pepsi розпочинає масштабний музичний проект FUZZ

6-16-2017

Pepsi розпочинає масштабний музичний проект FUZZ 31350be5977432b1d6843193dee03b9c

FUZZ – це виклик. Майже 50 років тому легендарний гітарист Джимі Гендрікс не побоявся такого виклику. З дитинства закохавшись у гітару, він ставши родоначальником нового звучання – гітарного ефекту під назвою FUZZ, який набув широкого поширення серед музикантів. Хоча гітарне звучання досі заворожує, сьогодні у центрі уваги електронний контролер, завдяки якому усі композиції звучати по-іншому.

Щомісяця, починаючи з червня 2017 року, відомі українські артисти записуватимуть FUZZ-трек спільно з Morphom – це будуть як ремікси на вже відомі пісні, так і зовсім нові композиції. Хто першим візьме участь у проекті, поки залишається таємніцею. Однак 26 червня 2017 року на онлайн-презентації проекту FUZZ, Morphom та Pepsi представляти перших учасників, котрі прийняли виклик. Презентацію зможуть переглянути всі, адже відбудеться онлайн-трансляція заходу.

Morphom, він же Роман Черенов, – молодий, проте вже відомий український саунд-продюсер. Особливість його підходу, що буде втілена в FUZZ, це творча колаборація з іншими артистами. Співпраця з щоразу новими музикантами потребує від продюсера чимало часу і значних зусиль, але Morphom вбачає в цьому перевагу: «Постійний вокаліст змінив бі концепцію проекту. Альо фічерінг, якого я дотримуюсь зараз, передбачає залучення до шкірного запису нових виконавців. Це дозволяє щоразу знаходити щось нове», – каже Роман Черенов.

Українські музиканти охоче беруть участь у експериментах саунд-продюсера. Із Morphom успішно співпрацювали численні артисти, серед них Джамала, гурт «ДахаБраха», вокалістка Pur:Pur Ната Сміріна, The Maneken та інші.

FUZZ не буде підпалювати гітару, як це зробив Джимі Гендрікс, однак танцювальні майданчики запалити та обіцяє подарувати меломанам низку треків, які будуть лунати все літо на радіостанціях країни. Роман Черенов пояснює: «Наша мета – потішити слухачів гарними композиціями, а не щось їм продати. Цей проект насамперед про музику, а не про маркетинг. Тож ми докладаємо зусиль, щоб наш саунд був якісним максимально».

«Музика – це територія бренду і частина філософії Pepsi, – коментує Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo. – Pepsi створює яскраві моменти, тому природньо, що ми прагнемо підтримати українську музику, яка має потенціал дарувати мільйонам слухачів моменти естетичної насолоди і приємних емоцій знову і знову».

У жовтні 2017 року, після завершення проекту, відбудеться масштабний FUZZ концерт.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Перший 100% екологічний стікер-пак від «Пастернака»»
"Героями цієї еко-історії стали: - Морквина бодібілдер- Закохана редиска- Детектив сеньйор баклажан- Задумливий сир тофу- Кукурузки бунтар- Стильний пастернак- Адреналіновий т..."

Лілія Ребрик стала рекламним обличчям компанії Evrodim»
"Як стало відомо Domik.ua, рекламним обличчям компанії Evrodim стала Лілія Ребрик. Українська актриса відома як ведуча талант-шоу «Танцюють всі!» на каналі «СТБ». Гасло компан..."

Кілліан Мерфі прогулявся по лісі під музику Пола Маккартні в рекламі чоловічого одягу»
"Кілліан Мерфі прокидається в глухому лісі. Навколо відбуваються містичні події. Він біжить. Історія супроводжується яскравим візуальним рядом і музикою Пола Маккартні — батьк..."

«Зв’язки» Дональда Трампа з Росією висміяли в рекламі горілки Smirnoff»
"Як повідомляє видання The Daily Telegraph, на рекламних плакатах бренд натякнув, що на відміну від глави білого дому, він має намір «зізнатися про зв’язки з РФ під прис..."

У рубриці: Новини