Nutella здивувала італійців унікальними етикетками

6-8-2017

Nutella здивувала італійців унікальними етикетками 59e95133c90268fb491f1da2750bcd0b
Nutella і Ogilvy Italy випустили лімітовану серію банок з унікальними етикетками. В цілому за місяць в Італії було розпродано понад 7 млн нових банок з шоколадною пастою.

Серія отримала назву Nutella Unicа, особливістю якої стали унікальні етикетки. Кожна з них була створена за допомогою спеціального алгоритму, комбинирующего різні варіанти малюнків. Таким чином, з усіх 7 млн банок немає жодної з повторюваної етикеткою.

Після успішного запуску лімітованої серії банок Nutella в Італії, виробник прийняв рішення організувати подібну акцію і в країнах EMEA, починаючи з Франції.

Нагадаємо, раніше в Чикаго відкрився перший у світі ресторан Nutella. У меню закладу значаться морозиво, ягідні суфле, бісквіти, як і годиться, з шоколадною пастою. Крім солодощів відвідувачі закладу можуть замовити і звичайні – бутерброди, салати.

За матеріалами http://www.sostav.ru/

Читай також:

Seat попросив шанувальників придумати назву нової моделі»
"Варіанти приймають на спеціальному сайті з 1 по 22 червня. Виробник висунув лише пару умов, яким має відповідати назву майбутньої моделі. Воно повинно мати відношення до іспа..."

Американська фірма запропонувала носити кросівки з бахілами»
"Бахіли виготовлені з міцного прозорого пластику і застібаються на «блискавку». Для кращого кріплення на нозі передбачені затягивающиеся шнури у верхній частині пристосування...."

Mcdonald’s влаштував “день драйву” в Бразилії»
"Бразильський mcdonald’s спільно з креативним агентством DPZ&T вирішив підкреслити зручність сервісу AutoMac, влаштувавши “день драйву”. Спеціально для а..."

Магазин-дискаунтер Aldi показав, як людина старіє за вибором соусу для пасти»
"Австралійське відділення німецької мережі магазинів-дискаунтерів Aldi випустив рекламу, в якій закликає покупців не витрачати свій час в інших супермаркетах. За сюжетом 30-се..."

У рубриці: Новини