Несвідомий брендинг. Використання в маркетингу новітніх досягнень нейробіології
Які процеси в мозку змушують нас вибирати конкретний продукт з ряду подібних? Чому одна реклама стає ефективною в усьому світі, а інша, не менш масштабна, не працює? Сучасні дослідження еволюції мозку і відкриття нейробіологів дозволили змінити традиційний для маркетингу підхід, заснований на статистичному вивченні потреб та уподобань покупців. Інноваційна методика, викладена в книзі, дозволяє виявляти і враховувати підсвідомі процеси, що лежать в основі наших вчинків і задіяні в процесі прийняття рішень. Можливість заглянути в підсвідомість споживачів відкриває перед маркетингом нові перспективи.
Читай також:Скарб для копірайтера. Технологія створення захоплюючих текстів»
" Без цікавого тексту, який продає сьогодні не обходяться ні створення простого сайту, ні проекту з бюджетом в сотні тисяч доларів. Та що там казати: пости в соцмережах теж ба..."
Гармонія в рекламній комунікації»
"Вперше реклама розглянута з точки зору самої універсальної моделі комунікації: адресат, адресант, канал комунікації, код, повідомлення і т. д. великої інтернаціональної біблі..."
Мистецтво пояснювати. Як зробити так, щоб вас розуміли з півслова»
"Коли вас розуміють – це щастя. А в бізнесі – ще й гроші. Багато вважають талантом вміння заражати своїми ідеями оточуючих – ми наполягаємо, що цьому можна н..."
Вірте мені – я брешу!»
"Всі ми постійно знаходимося під впливом потужних потоків брехні. Вона підкрадається до нас на вулиці, переслідує на роботі і прагне повністю заволодіти нашою свідомістю з екр..."