Маркетингова машина. Менеджер стає директором

6-11-2017

Маркетингова машина. Менеджер стає директором 56fc8daace7ef9cd773a6c4145d4b203Ця книга про те, як стати кращим директором по маркетингу. “Маркетингова машина. Менеджер стає директором” – нова, значно доповнена, версія керівництва до дії від Ігоря Манна, автора “Маркетингу на 100%”, “Без бюджету” та багатьох інших професійних бестселерів. У книзі розкриваються секрети, які зобов’язаний знати той, хто керує командою маркетингу, – чи готується взяти керування на себе. У книзі зібрані інтерв’ю з директорами з маркетингу різних компаній. Як стати хорошим директором з маркетингу, ви дізнаєтеся не лише від авторів, але і від них.
3-е видання.

Читай також:

PR фірми: технологія і ефективність»
"Книга містить систематичне розгляд PR фірми (організації, установи) – цілей, технології цієї діяльності, можливості аналізу її ефективності. Вона може бути використана ..."

Паблік рілейшнз»
"Вашій увазі пропонується видання Георгія Почепцова “Паблік рілейшнз, чи Як успішно управляти громадською думкою”...."

Info-драйвер. Як вижити у світі інформації»
"У книзі розповідається про те, як підвищити ефективність роботи з інформацією. Вона містить і “стартові” рекомендації, і великий набір нетривіальних порад для під..."

Теорія і практика зв’язків з громадськістю. Вступний курс»
"Посібник підготовлено відповідно до вимог Державного освітнього стандарту і навчальної програми курсу “Теорія і практика зв’язків з громадськістю”, який є о..."

У рубриці: Книги