“Львівське” вирішило знову “відкрити душу та серце”
Нова іміджева кампанія бренду буде презентована у вигляді декількох коротких історій, в сюжетах яких люди в різних життєвих ситуаціях відкриваються один одному, виявляють щирість людських відносин та почуттів, не приховуючи себе справжніх.
Втіленням ідеї в реальність стане музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня».
«У людській природі, на базовому рівні, закладена потреба у спілкуванні, щирості, відкритті душі. Нам важливо бути почутими, важливо відкрити справжніх себе іншим. Ця потреба проявляється за різних обставин і в різних формах, адже ми просто не можемо інакше. Душу і серце «Львівського», його історію ми втілили в унікальному музеї пивоваріння, що відкрився на території Львівської пивоварні.», — пояснює нову концепцію Т. Маципура, менеджер з маркетингу ТМ «Львівське».
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Old Spice вивішив ощасливити не лише підлітків, але і їхніх матерів»
"У світі, де хлопчики вважають досить крутим те, що може схвалити мама, а мами купують тільки продукти, які подобаються їм самим, треба шукати підхід і до тих, і інших...."
Британський паралімпієць став представником бренду Uniqlo»
"У 2016 році Гордон Рід став першим в історії тенісистом-візочником, який переміг на Вімблдоні в одиночному розряді. «Ми раді, що пан Рід приєднався до нашого міжнародного бре..."
Який продукт переживе ураган, землетрус?»
"Пожежа, завірюху, буревій, землетрус і навіть пташині екскременти, – все це і не тільки переживають герої рекламного ролика японської компанії Tsuruya. Вони тримаються ..."
Ведмідь в кухарському ковпаку на упаковці копченої риби»
"Чорний ведмідь у кухарському ковпаку є відмінним асоціативним ланкою з рибою, а також яскравим незабутнім елементом для бренду. Чистий, незавантажений фон не відволікає покуп..."