“Криниця” випустила пиво для теплій компанії
Це пиво легке і освіжаюче, німецьке і водночас близьке кожній людині, де б він не жив. Дегустатори назвали його по-справжньому душевним, здатним зібрати людей разом, стати душею компанії.
У Telegram з’явились репродукції художніх робіт і фото з героями світу ПЛЮСПЛЮС»
"Квадрик, Трикутя і Кружка – єдині анімаційні брендові персонажі українського телеканалу, які мають свої імена, казки, блоги і живуть у власному світі ПЛЮСПЛЮС. Наразі в набір..."
Ребрендинг мережі супермаркетів Ta-Da»
"Торгова марка «KOOP Poltava» існувала кілька років, вона являла собою два роздрібних магазини в Полтаві. Магазини (не менше 700 м?) були схожі на оптові склади. Покупцеві не ..."
Бельгійський бренд створив аромат для любителів футболу»
"В парфумі поєднуються ноти яблука, перцю, квітки апельсина і мускусу. Флакон для аромату виконаний у формі футбольного м’яча. Ціни на нього поки не названі. Бренд Dirk ..."
Алессандра Амбросіо в зухвалій рекламі ювелірних прикрас»
"Численні прикраси з масивними дорогоцінним камінням, натхненні арабської та циганської культурою, Амбросіо носить на голе тіло, прикриваючи груди білими підтяжками, легким жа..."