JetBlue вже будують авіакаси для дітей
Надавши десяти дітям вибрати місце для сімейного відпочинку, вони отримали досить несподівані відповіді, які схоже залежать винятково від географічних пізнань малюків та їхніх уявлень про комфорт. Розплатитися кожен теж зміг на свій розсуд і з власної кишені — всім би нам подорожувати за чотири долари.
Читай також:
“Львівське” вирішило знову “відкрити душу та серце”»
"Нова іміджева кампанія бренду буде презентована у вигляді декількох коротких історій, в сюжетах яких люди в різних життєвих ситуаціях відкриваються один одному, виявляють щир..."
Old Spice вивішив ощасливити не лише підлітків, але і їхніх матерів»
"У світі, де хлопчики вважають досить крутим те, що може схвалити мама, а мами купують тільки продукти, які подобаються їм самим, треба шукати підхід і до тих, і інших...."
Британський паралімпієць став представником бренду Uniqlo»
"У 2016 році Гордон Рід став першим в історії тенісистом-візочником, який переміг на Вімблдоні в одиночному розряді. «Ми раді, що пан Рід приєднався до нашого міжнародного бре..."
Який продукт переживе ураган, землетрус?»
"Пожежа, завірюху, буревій, землетрус і навіть пташині екскременти, – все це і не тільки переживають герої рекламного ролика японської компанії Tsuruya. Вони тримаються ..."