Info-драйвер. Як вижити у світі інформації
У книзі розповідається про те, як підвищити ефективність роботи з інформацією. Вона містить і “стартові” рекомендації, і великий набір нетривіальних порад для підвищення кваліфікації інформаційних працівників. Готові рішення доповнюються ідеями, активізує творчий потенціал читача і змінюють якість інформаційної роботи. Як приклад ефективного інструменту у книзі наводиться унікальна вітчизняна методика об’єктно-документального аналізу. У чому автор спирається на свою наукову роботу “Інформаційні практики в сучасному суспільстві”, переказуючи її зміст в популярній формі. Оригінальною є авторська концепція “інтелектуального фільтру”.
Книга адресована широкому колу читачів. Вона буде корисна як початківцям інформаційним працівникам (студентам, аспірантам і молодим фахівцям), так і інформаційним професіоналам (аналітикам, прес-секретарів, PR-менеджерам, викладачам вузів).
Читай також:Теорія і практика зв’язків з громадськістю. Вступний курс»
"Посібник підготовлено відповідно до вимог Державного освітнього стандарту і навчальної програми курсу “Теорія і практика зв’язків з громадськістю”, який є о..."
101 спосіб розкрутки особистого бренду. Як зробити собі ім’я»
"Ви відмінний фахівець, але клієнти чомусь не вишиковуються до вас в довгу чергу? Швидше за все, вони просто не знають про те, яких висот досяг рівень вашої майстерності. Сьог..."
Як ввести покупця в транс. Нова психологія продажів і маркетингу»
"Уявіть, що ви володієте технікою маркетингу і продажів, які по своєму ефекту схожі на чаклунство! Наприклад, за допомогою правильних слів, сказаних в правильний час, ви перет..."
Як стати суперзіркою маркетингу. Незвичайні правила, завдяки яким переможно задзвенить ваш касовий апарат»
"Цитата “Якщо немає дзвону монет, то і маркетингу немає.” Джеффрі Джеймс Фокс Про що книга Про те, як стати професійним маркетологом, купують все більше клієнтів і..."