Gillette закликає слідувати істинно чоловічої поведінки

1-26-2019

Gillette закликає слідувати істинно чоловічої поведінки 2bed3775f32ef82fc83283e94e165234
Бренд Gillette (компанія Procter & Gamble) своєю новою рекламною кампанією продовжує платформу #MeToo, спрямовану проти сексуальних домагань. FMCG-гігант вже не в перший раз транслює ідеї рівності, руйнування стереотипів та дружби між представниками різних статей — у 2014 році в рамках кампанії #LikeAGirl P&G спробував змінити ставлення до жінок через бренд Always.

Нова рекламна концепція народилася зі слогану бренду The Best Man Can Get.

Звертаючи увагу на досить спірну поведінку багатьох представників сильної статі (бійки, приниження слабких, домагання та інше), бренд задається питанням: «Це і є — краще, що отримує чоловік?».

Ролик, розроблений спільно з агентством Grey, покликаний змінити соціальні норми і показати чоловікам ту відповідальність, яка на них покладена, — іншими словами, зробити їх краще.

Бренд запропонував альтернативний варіант слогану, який і став основою нової кампанії — The Best Men Can Be.

В рамках кампанії запущена платформа TheBestMenCanBe, яка докладно розповідає про нову позиції Gillette, а також повідомляє про намір бренду жертвувати не менше 1 млн доларів щорічно протягом наступних трьох років благодійним організаціям, які займаються різного роду допомогою чоловікам.

Читай також:

Лана Дель Рей і Джаред Лето знялися в рекламі аромату Gucci Guilty»
"Музиканти Джаред Лето і Лана Дель Рей – обличчя нової рекламної кампанії аромату Gucci Guilty . Про те, що вони знімуться у кампейне, стало відомо на початку листопада ..."

Ель Феннінг рекламує аромат Miu Miu на “поверхні Місяця”»
"Ель Феннінг стала обличчям бренду Miu Miu. Видання The Cut пише, що Twist — парфумерне втілення Феннінг: у нього такий же юний і витончений характер. Twist створила Даніелла ..."

Рекламу mcdonald’s звинуватили в підтримці незалежності Тайваню від Китаю»
"Рекламу mcdonald’s звинуватили в підтримці незалежності Тайваню від Китаю. Китайські користувачі мереж розкритикували mcdonald’s за рекламу МакМаффина з яйцем, як..."

Storytelling замість tagline»
"Напередодні Нового року позначається накопичена втома і загальне бажання підвести підсумки трудових досягнень. Так, наприклад, у міжсезоння більше флайтів у великому місті на..."

У рубриці: Новини