Експрес-маркетинг. Швидко, конкретно, прибутково

11-16-2018

Експрес маркетинг. Швидко, конкретно, прибутково 677fcac8127a27b4614655044220bae5

У маркетингу існує чимало інструментів, результат від застосування яких можна отримати швидко: за місяць, тиждень і навіть за кілька днів. Саме такі інструменти зібрав в одній книзі головний експерт по партизанському маркетингу, автор “Більше грошей від вашого бізнесу” Олександр Левітас. “Експрес-маркетинг. Швидко, конкретно, прибутково” – практичний посібник, що допоможе вам підняти кваліфікацію персоналу, в тому числі продавців, і допомогти своїм співробітникам продавати більше. Швидко і правильно провести позиціонування. Швидко створити нові продукти на основі старих або вийти на нові ринки. Грамотно працювати з ціноутворенням, збільшуючи прибуток практично миттєво і без істотних витрат. Оптимізувати роботу бізнесу і збільшити середній чек. Не тільки запропоновані методи відрізняються швидкістю, але і сама книга підготовлена так, щоб читач зміг максимально швидко ознайомитися з інструментами, вибрати відповідні для своєї компанії та застосувати їх у роботі. Ця книга – не продовження першої книги автора, а зовсім нове видання. Ніякої води – тільки конкретні інструменти, розділені на розділи, приклади і рекомендації по впровадженню.

Читай також:

Про стратегії, маркетингу та консалтингу. Цікаво – для уважних!»
"Побудована на основі більш ніж двадцятирічного авторського досвіду ведення семінарів зі стратегії та маркетингу, кліентооріентаціі і мистецтву переговорів, ця книга багатогра..."

Страх в рекламі. Як спонукати клієнтів до покупки»
"Отже, про що ця книга – Страх в рекламі. Як спонукати клієнтів до покупки (рос. Страх в рекламе. Как побудить клиентов к покупке). Аргументація вашої реклами може бути ..."

Як створити продукт, який куплять. Метод Lean Customer Development»
"Книга Сінді Альварес “Як створити продукт, який куплять” доповнює, розширює і деталізує інноваційні ідеї, викладені в міжнародних бестселерах “Чотири кроки ..."

Як подолати кризу. 33 ефективних рішення для вашої компанії»
"Несподіванка і масштабність кризи піддають великій небезпеці компанії. Якщо не діяти швидко і рішуче. Серйозність кризи потребує розуміння її причин, ретельного аналізу конкр..."

У рубриці: Книги