Про стратегії, маркетингу та консалтингу. Цікаво – для уважних!
Побудована на основі більш ніж двадцятирічного авторського досвіду ведення семінарів зі стратегії та маркетингу, кліентооріентаціі і мистецтву переговорів, ця книга багатогранна і багатошарова, инструментальна і лірична. Її хочеться не тільки читати, але і перечитувати, цитувати. Книга відверто парадоксальна – і тим цікава і корисна. Для тих, хто вже домігся успіхів, і тих, хто тільки збирається штурмувати вершини. Всіх, хто намагається сформулювати ключові для себе питання, які, як відомо, часто набагато важливіше відповідей.
Читай також:Страх в рекламі. Як спонукати клієнтів до покупки»
"Отже, про що ця книга – Страх в рекламі. Як спонукати клієнтів до покупки (рос. Страх в рекламе. Как побудить клиентов к покупке). Аргументація вашої реклами може бути ..."
Як створити продукт, який куплять. Метод Lean Customer Development»
"Книга Сінді Альварес “Як створити продукт, який куплять” доповнює, розширює і деталізує інноваційні ідеї, викладені в міжнародних бестселерах “Чотири кроки ..."
Як подолати кризу. 33 ефективних рішення для вашої компанії»
"Несподіванка і масштабність кризи піддають великій небезпеці компанії. Якщо не діяти швидко і рішуче. Серйозність кризи потребує розуміння її причин, ретельного аналізу конкр..."
Недосяжні»
"Налагодження контактів з потенційними клієнтами – один з найбільш складних аспектів продажів. З кожним днем все важче “виходити” на СПРАВЖНІХ, серйозних гравців –..."