Страх в рекламі. Як спонукати клієнтів до покупки
Отже, про що ця книга – Страх в рекламі. Як спонукати клієнтів до покупки (рос. Страх в рекламе. Как побудить клиентов к покупке).
Аргументація вашої реклами може бути достовірною і логічно бездоганною. Але якщо вона не зачіпає людину за живе, то вона не зрушить з місця. Чому люди роблять ті або інші вчинки? Є сім найбільш потужних емоцій, які спонукають до дій. Це заздрість, любов, страх, цікавість, жадібність, марнославство і почуття провини. Кожній з них присвячена своя міні-книга. Перед вами друга з семи міні-книг в серії “Емоції в рекламі”. Вона розповідає, як використовувати одну з найпоширеніших в рекламній практиці емоцій – страх. Книга для підприємців, власників малого та середнього бізнесу, рекламістів і маркетологів, зацікавлених у підвищенні віддачі від маркетингових матеріалів, а також для тих, хто хотів би стати обізнаним покупцем і не попадатися на вудку рекламістів.
Читай також:Як створити продукт, який куплять. Метод Lean Customer Development»
"Книга Сінді Альварес “Як створити продукт, який куплять” доповнює, розширює і деталізує інноваційні ідеї, викладені в міжнародних бестселерах “Чотири кроки ..."
Як подолати кризу. 33 ефективних рішення для вашої компанії»
"Несподіванка і масштабність кризи піддають великій небезпеці компанії. Якщо не діяти швидко і рішуче. Серйозність кризи потребує розуміння її причин, ретельного аналізу конкр..."
Недосяжні»
"Налагодження контактів з потенційними клієнтами – один з найбільш складних аспектів продажів. З кожним днем все важче “виходити” на СПРАВЖНІХ, серйозних гравців –..."
Як стати суперзіркою маркетингу»
"Отже, про що ця книга – Як стати суперзіркою маркетингу (рос. Как стать суперзвездой маркетинга). Якщо ви починаєте кар’єру в маркетингу, ця книга допоможе вам по..."