Ділова репутація організації
У книзі Ділова репутація організації (рос. Деловая репутация организации) запропоновано концептуальний підхід, що розглядає ділову репутацію організації як економіко-правову категорію. Викладено методи оцінки ділової репутації. Запропонована стратегія управління діловою репутацією організацій.
Книга призначена для керівників організацій, менеджерів, науковців, а також студентів економічних спеціальностей.
Читай також:Походження брендів, або Природний відбір у світі бізнесу»
"Як створюються успішні бренди? Як добитися успіху на світовому ринку, якщо він переповнений практично ідентичними продуктами? Як змусити споживача вибрати саме ваш товар? У н..."
Як залучити гостей в ресторан»
"Отже, про що ця книга – Як залучити гостей в ресторан (рос. Как привлечь гостей в ресторан). Про те, як залучити гостей у ресторан, у цій книзі розповідає унікальний та..."
Розкрутка сайтів. Основи, секрети, трюки»
"Як домогтися успіху в залученні на веб-сайт цільових відвідувачів? Книга Розкрутка сайтів. Основи, секрети, трюки (рос. Раскрутка сайтов. Основы, секреты, трюки) містить нео..."
Google. Минуле, сьогодення, майбутнє»
"Отже, про що ця книга – Google. Минуле, сьогодення, майбутнє (рос. Google. Прошлое, настоящее, будущее). Його знають всі. Ним захоплюються. Його лають. Ним користуються..."