«Безстрашна дівчинка» завоювала три Гран-прі у свій перший день у Каннах
Статуя дівчинки, розміщена McCann New York на Уолл-стріт для американської компанії з управління активами State Street Global Advisors як символ сили жінок у бізнесі, отримала перший день слави в Каннах, зібравши відразу три Гран-прі в трьох категоріях: Glass, PR і Outdoor Lions. Статуя була встановлена в Міжнародний жіночий день навпроти знаменитої статуї Атакуючого бика, що символізує агресивний світ бізнесу, з метою привернути увагу до проблем гендерної нерівності в корпораціях.
За словами журі, «Безстрашна дівчинка» привернула увагу світу. Її символізм виходить за межі географії, мови і культури». CEO DDB North America Венді Кларк, президент журі Glass Lions, зазначила: «Ми шукали свіжу, сміливу, трансформаційну, надихає і робить вплив на роботу і „Безстрашна дівчинка“ все це втілювала». Кларк також назвала бізнес-результати для State Street, включаючи 374% зростання так званого SHE фонду – індексу гендерної представленості Street Global Advisors, який відстежує фінансові результати аменриканских компаній – лідерів в наданні жінкам топ-позицій менеджементе та правління.
У категорії Outdoor журі обрало два Гран-прі — «Безстрашну дівчинку» і хештег-кампанію Twitter, створену in-house. Кампанія була запущена напередодні президентських виборів в США і підкреслювала роль майданчика як місця, де відбуваються дискусії про насущні проблеми.
За матеріалами http://mmr.ua/
Читай також:Royal ® Advertising запрошує споживача до діалогу»
"Мова йде про нову крос-кампанії бренду, в інструментарій якої впроваджені автоматизовані інструменти підвищення конверсії верхніх етапів воронки продажів. «Вершиною айсберга»..."
Бенедикт Камбербетч знявся в рекламі Mercedes»
"В рекламному відео ролику немає видовищних автомобільних гонок, високих швидкостей і інших атрибутів стандартної реклами автомобілів – замість цього Бенедикт Камбербетч (який..."
Mcdonald’s і олімпійський комітет припинили співпрацю»
"“МОК і mcdonald’s оголосила про те, що вони взаємно погодилися завершити партнерство”, – йдеться в заяві МОК. Керуючий директор телебачення і маркетин..."
Крістен Стюарт асоціює себе з червоним кольором в рекламі Chanel»
"Обличчям рекламної кампанії стала Крістен Стюарт. У ролику актриса демонструє яскравий макіяж, а поки її фарбують, розповідає про те, які емоції в неї викликають представлені..."