Київстар досліджував, як українці кажуть про кохання
Київстар, спільно з аналітичною компанією InMind, напередодні Дня Святого Валентина провів онлайн-опитування і дізнався, часто українці говорять про любов. Згідно з даними дослідження:
- 63% українців говорять про свої почуття (любові, симпатії, турботі) по мобільному телефону.
- 69% українців вважають, що мобільний зв’язок допомагає їм піклуватися про близьких людей
- 67% українців вважають, що дзвінок – кращий спосіб передати свої почуття за допомогою мобільного зв’язку
Майже 60% користувачів у відносини пишуть своїм половинкам разів на день і частіше, а от серед сімейних пар відсоток «товариських» нижче – лише 42%.
Жінки і чоловіки однаково романтичні – 44% говорять про свої почуття з улюбленими мобільного зв’язку. Але дами більше переживають про побутових питаннях – 53% жінок і лише 26% чоловіків обговорюють по телефону тему повсякденних проблем зі своїми коханими.
При цьому, представниці прекрасної половини більш активні в вираженні своїх почуттів в цілому – 67% з них виявляють любов, турботу і симпатію у телефонних розмовах не тільки з подружжям і улюбленими, але і з дітьми, батьками, друзями і т. д. Серед чоловіків таких 58%.
А ще жінки більше і частіше спілкуються з батьками: 49% телефонують батькам кілька разів в день, і тільки 23% чоловіків надходять також.
Дослідження проведене Агентством InMind за замовленням Київстар, вибірка N=400, 18-45 років, користувачі інтернету, географія – вся Україна, міста 50 тис+, 7-10 лютого 2017 року.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:На тлі ідилічного пейзажу. Емма Стоун знялася в рекламі аромату від Louis Vuitton”»
"31-річна оскароносна зірка позувала на тлі ідилічного пейзажу у елегантному кремовому топ без бретелей і чорних шортах від французького модного дому. Зйомки рекламної фотосес..."
BMW позбулася чорного обідка в новому логотипі”»
"Німецький автомобільний бренд BMW оновив фірмовий знак вперше з 1997 р., повідомляється на сайті компанії. Новий дизайн практично не відрізняється від старого. Зовнішнє кільц..."
Про новій заправці в Сінгапурі повідомили з допомогою гігантського ананаса»
"Величезний фрукт, створений у співпраці з VMLY&R, став відсиланням до місцевої традиції благословляти новий будинок, катаючи по ньому ананас. Виявляється слово «ананас» м..."
American Express прибере пластик з прибережних зон за коментарі користувачів»
"Фінансова компанія American Express і природоохоронна організація Parley for the Oceans запустили в Instagram акцію #BackOurOceans («Поверніть наші океани»), пообіцявши приби..."