Київстар досліджував, як українці кажуть про кохання

5-1-2017

Київстар досліджував, як українці кажуть про кохання 31b222146396b71986cc4ee447296ef3

Київстар, спільно з аналітичною компанією InMind, напередодні Дня Святого Валентина провів онлайн-опитування і дізнався, часто українці говорять про любов. Згідно з даними дослідження:

 

  • 63% українців говорять про свої почуття (любові, симпатії, турботі) по мобільному телефону.
  • 69% українців вважають, що мобільний зв’язок допомагає їм піклуватися про близьких людей
  • 67% українців вважають, що дзвінок – кращий спосіб передати свої почуття за допомогою мобільного зв’язку

 

Майже 60% користувачів у відносини пишуть своїм половинкам разів на день і частіше, а от серед сімейних пар відсоток «товариських» нижче – лише 42%.

 

Жінки і чоловіки однаково романтичні – 44% говорять про свої почуття з улюбленими мобільного зв’язку. Але дами більше переживають про побутових питаннях – 53% жінок і лише 26% чоловіків обговорюють по телефону тему повсякденних проблем зі своїми коханими.

 

При цьому, представниці прекрасної половини більш активні в вираженні своїх почуттів в цілому – 67% з них виявляють любов, турботу і симпатію у телефонних розмовах не тільки з подружжям і улюбленими, але і з дітьми, батьками, друзями і т. д. Серед чоловіків таких 58%.

 

А ще жінки більше і частіше спілкуються з батьками: 49% телефонують батькам кілька разів в день, і тільки 23% чоловіків надходять також.

 

Дослідження проведене Агентством InMind за замовленням Київстар, вибірка N=400, 18-45 років, користувачі інтернету, географія – вся Україна, міста 50 тис+, 7-10 лютого 2017 року.

 

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Японці зібрали панно з головної вежі Токіо 37 968 кулькових ручок»
"Японська компанія MUJI зібрала панно з 37 968 кулькових ручок, на якому зображена головна вежа Токіо, що своїм дизайном нагадує головний витвір французького інженера Гюстава ..."

Головні інфоприводи 2017 року зібрали на одній картинці»
"Хорватська дизайнер Санда Андерсон за замовленням сайту Beutler Ink створила колаж, в якому зібрані самі запам’ятовуючі, що дивують і трагічні моменти цього року. В ілю..."

Еротичні фантазії у різдвяній рекламі нижньої білизни»
"Поки більшість брендів змагається у створенні зворушливих емоційних роликів напередодні Різдва, лондонська марка ексклюзивного нижньої білизни Coco de Mer знову використовує ..."

Jarovska зациклилася на горіхах»
"Тридцятипятиградусний напій Jarovska приготований з волоських горіхів. Це напій для тих, хто зневажає межі та обмеження: ментальні, так і географічні теж.  Jarovska можна спр..."

У рубриці: Новини