Подорожі в Європу від Watsons збільшили показник задоволеності покупців

6-9-2017

Подорожі в Європу від Watsons збільшили показник задоволеності покупців d89216734a98bad4420ee1666732d587

«Найважливішим показником успішності цієї акції для нас є безпрецедентне зростання такого важливого показника задоволеності наших клієнтів, як Net Promoter Score, – розповідає директор департаменту клієнтського досвіду Watsons Україна Юлія Пузирьова. – У квітні цього року цей показник доходив до рекордної позначки і становить більше 50%. Це означає, що дві третини наших клієнтів готові нас рекомендувати своїм друзям і знайомим».

Також експерт додала, що акція «4 тижня – 4 подорожі» позитивно відобразилася на зростання середнього чека і частоти купівлі учасників розіграшу, а також активувала частина покупців, які з тих чи інших причин давно не відвідували мережу.

Умовою участі в розіграші була купівля одним чеком на суму від 150 грн., а також зареєстрована карта в програмі лояльності Watsons Club. Протягом місяця інформували учасників про поточний стан розіграшу на касах магазинів. Додатково проводили цільові комунікації зі всіма членами клубу найбільш зручним для них способом – sms-повідомлення на телефон, лист на електронну пошту або повідомлення в месенджері.

Для підтримки комунікації в соціальних мережах було запущено спец-проект з українськими мандрівниками та тревел-блогерами. А саме: инстаграммер і автор особистого блогу Вероніка Потоцька, жіночий фотограф-мандрівниця Лера Польська, б’юті-блогер Даша Золотарьова та Олександр Чебан – тревел-блогер, експерт з незвичайним і бюджетним подорожей. Кожен блогер створював лонгрид з порадами про підготовку до подорожі по країні, яку він/вона неодноразово відвідував, і в яку Watsons розіграла подорож.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Ikea заспівали оду синьою сумці»
"За ці роки вона прослужила вірою і правдою не одному хазяїнові, взяла участь у численних сімейних драмах, переїздах і подорожах, а також стала основою для безлічі модних аксе..."

Косметичний бренд розділ продавців для реклами товарів без упаковки»
"Відповідні фото з’явилися в Instagram бренду Lush. “35 відсотків наших продуктів абсолютно голі, так само як деякі наші співробітники сьогодні”, – йдеться в..."

Apple представила життя без додатків»
"В ході відкриття щорічної конференції WWDC корпорація Apple представила рекламний ролик під назвою “Appocalypse”, що оповідає про те, що може статися, якщо відклю..."

Facebook розкрив статистику залученості користувачів у фінал Ліги чемпіонів»
"Facebook надав статистику залученості користувачів соцмережі в дискусії навколо фінального матчу футбольної Ліги чемпіонів між іспанським «Реалом» та італійським «Ювентусом»...."

У рубриці: Новини