Новий дизайн Skype

11-2-2017

Новий дизайн Skype 1d487d171ae1ccac1e267562f1303462
Оновлення містить яскравий дизайн, вбудований перегляд роликів на YouTube і “гифок”, стікери та інші модні функції. Наприклад, користувачі можуть обирати колір для своїх повідомлень (рожевий. блакитний або помаранчевий), а також, не відправляючи повідомлення-відповіді, реагувати на повідомлення співрозмовників за допомогою емодзі. Більш того, реакції у вигляді емодзі доступні і під час відеодзвінків — тоді гігантський значок ненадовго накладається поверх зображення що дзвонить. З боку може здатися, що розробники Skype всіма силами хочуть залишатися в тренді, просто копіюючи головні “фішки” Facebook Messenger, Snapchat, iMessage і WhatsApp в гонитві за молодою аудиторією і ігноруючи тих, хто використовує сервіс в робочих цілях.
Новий дизайн Skype 007282dc9baef36264bf578bdfbd0207
У ПК-версії нового Skype більшу частину місця на екрані займає вікно діалогу, список чатів і пошукова рядок розмістилися в лівій колонці. Користувачі можуть згадувати друзів за допомогою знака @, сортувати список контактів за різними параметрами, збирати контакти в групи, а також переглядати прикріплений контент (посилання, документи, фото і так далі) в окремій колонці справа. До кожного чату тепер додається “медиагалерея”, в якій доступні одразу весь мультимедійний контент або документи, пересылавшиеся коли-небудь в даному діалозі. Їх навіть можна сортувати за типом. До речі, оскільки пересилання даних реалізована через “хмару”, розмір відправляється файлу може досягати 300 мегабайт.

Також у новому Skype Microsoft тестує чат-ботів для вирішення різних завдань — наприклад, боти від Hipmunk, Expedia і StubHub допоможуть забронювати квитки, Scoop від Microsoft розповість про останні новини, а Giphy дозволить відправляти “гифки” в чатах. Розроблені для Skype та різні доповнення, включаючи реалізують пересилання грошей, призначення зустрічей і інші завдання. Однак вони доступні поки що лише учасникам програми тестування Skype Insiders.

Попередню версію оновленого додатка Microsoft зробила загальнодоступній ще в серпні, так що для вивчили її численні нововведення сюрпризом не стануть. У компанії говорять, що ретельно вивчали відгуки користувачів превью-версії, щоб визначити, які функції слід додатково опрацювати, а з впровадженням будь — почекати. Наприклад, Highlights — аналог “історій” з Instagram і Snapchat, що з’явився в мобільній версії настільної поки недоступний. Замість цього, користувачі можуть встановити статус у вигляді короткого тексту або вибрати режим “доступний”, “зайнятий” і т. п.

В Microsoft відмовилися повідомити журналістам TechCrunch, скільки активних користувачів у сервісу в даний час. Це, швидше за все, означає, що з торішньої конференції Build, де йшлося про 300 млн користувачів на місяць, аудиторія Skype значно не зросла. Для порівняння, конкуруючий з Skype як система для командного спілкування Slack відзвітував у вересні про досягнення щоденною аудиторією планки в 6 млн осіб. У той же час, кількість скачувань Skype для Android перевищила мільярд, з 2006 року тривалість всіх дзвінків в системі становить 2 трильйони хвилин, а в даний час всі користувачі сервісу “наговорюють” по Skype в загальній складності до 3 млрд хвилин щодня.

Зазначимо, що для тих, хто насилу звикає до всього нового, Microsoft поки залишила можливість завантажити “класичну” версію програми.

Читай також:

NASA і Хелловін»
"Космічне агентство NASA підготувало особливий плейлист з космічних звуків з нагоди святкування Хеллоуїна. Свою добірку з 22 “треків” вони додали в відкрите корист..."

Koblevo показав, як створюється справжнє вино»
"Створене в рамках нової кампанії рекламне відео показує сторону життя виноградарів, яка прихована від очей широкої публіки: важку роботу на виноградниках в спеку і холод, без..."

Ірина Горбачова стала “обличчям” проекту Антикастинг від Оріфлейм»
"Кожен день мільйони жінок у всьому світі проходять виснажливий кастинг. У прагненні відповідати абстрактним стандартам краси, в гонитві за трендами вони мимоволі стають жертв..."

Жан Поль Готьє одягнув Ейфелеву вежу в корсет»
"Жан Поль Готьє вже не в перший раз створює шедеври на грошах. Раніше його дизайн був нанесений на колекційні монети номіналом 10, 50 і 200 євро. У новій кампанії було вирішен..."

У рубриці: Новини