Незвичайні коробки для упаковки речей при переїзді з’явилися в Канаді
Кожен рік у Канадській провінції Квебек відбуваються масові переїзди на інше місце проживання – це трапляється 1 липня, в так званий Moving Day. Пов’язані такі переміщення з місцевими особливостями укладання договорів на оренду житла. Але найжахливіше – деякі власники домашніх тварин в метушні забувають взяти їх з собою, або навмисно залишають.
Як повідомляє організація з захисту тварин Prevention of Cruelty to Animals (SPCA), щорічно кількість покинутих домашніх вихованців у липні зростає втричі порівняно з іншими місяцями року, а всього в результаті Moving Day без господарів залишаються в середньому 1600 звірів.
Щоб не допустити цього, канадська компанія по виробництву предметів домашнього вжитку Home Hardware у співпраці з SPCA розробила соціальну рекламу: були створені спеціальні коробки для переїзду у формі собак, котів і кроликів. Таке нагадування, як сподіваються організатори акції, має знизити кількість залишених тварин.
Кампанія проходить онлайн, у тому числі в соцмережах з тегом #MovingDay. Крім того, нагадують про проблему коробки у вигляді домашніх вихованців розташовані в декількох місцях в Монреалі і околицях, і всі бажаючі можуть зробити пожертвування, щоб допомогти тим тваринам, яких все-таки кинули.
Акція розроблена в агентстві st john.
За матеріалами https://adindex.ru/
Читай також:Румунські бабусі розповіли про традиції з допомогою трансляцій у Facebook Live»
"Однак, молодь до останнього часу навіть не знала про їх існування, поки Vodafone не влаштували кілька трансляцій у Facebook Live, під час яких будь-який бажаючий міг дізнатис..."
Eurovision зі смаком кави JACOBS»
"Що може бути краще за запрошення на філіжанку ароматної кави – символ гостинності та приводу для дружнього знайомства? Величезна зелена чашка із вже відомим логотипом J..."
У Бразилії зняли фільм за мотивами рекламних твітів»
"Вийшло місцями шалено, але зате дуже цікаво потім прочитати, що ж це був за твіт такий. Ось це талант знайти драму на порожньому місці...."
«Безстрашна дівчинка» завоювала три Гран-прі у свій перший день у Каннах»
"Статуя дівчинки, розміщена McCann New York на Уолл-стріт для американської компанії з управління активами State Street Global Advisors як символ сили жінок у бізнесі, отримал..."