KFC сховає від суєти в залізній конструкції за $10 тис., де не ловить Wi-Fi

11-20-2017

KFC сховає від суєти в залізній конструкції за $10 тис., де не ловить Wi Fi da6df4bd53ffda4cc51df04b25ac4e93

Є тільки один екземпляр, придбати його практично неможливо — так в чому суть? У новому майстерному PR -хід бренд говорить про те, що бажання перевіряти соцмережі і постійний інформаційний потік про Чорної п’ятниці і майбутніх святах — надто тиснуть. Бренд зізнається, що й сам грішить нав’язливою комунікацією, тому вирішив йти до протилежного і закликає споживачів відпочити від суєти. Креатори створили символічну конструкцію з заліза, покриту восьмифутовой (2,4 м) архітектурної піною з високою щільністю, через яку не проникає сигнал зв’язку. Конструкція розрахована на чотирьох дорослих. Теоретично купити винахід все-таки можна, але бренд не уточнює, як це зробити. До цього, KFC випустив ялинкові прикраси у формі курячих ніжок.

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Cards Against Humanity купили землю на кордоні США і Мексики, щоб «врятувати Америку»»
"В рамках нового PR-ходу «Карти проти людства» оголосили про те, що купили ділянку землі з метою «врятувати Америку». Кампанія має намір зробити будівництво стіни якомога біль..."

Bacardi створили упаковку з вбудованою акустичною колонкою»
"У зовнішню коробку вбудована справжня акустична колонка. Упаковка зроблена компанією MW Luxury Packaging. У коробку поміщається пляшка темного рому Bacardi, і два динаміки, я..."

Greenpeace створила альтернативний різдвяний ролик Coca-Cola»
"На відео екологи показують проблему забруднення навколишнього середовища на прикладі відомої торгової марки. У новому ролику Санта Клаус виявився невихованим водієм сміттєвоз..."

CONCERT.UA припиняє діяльність як квиткового оператора»
"Будь-яка подія — це не просто спосіб побачити артиста або довгоочікуване подання, заспівати улюблену пісню або зустрітися з друзями. Це емоції, які надихають за півроку до і ..."

У рубриці: Новини