Burger King рекламує доставку їжі з допомогою реальних знімків автомобільних аварій

11-15-2018

Burger King рекламує доставку їжі з допомогою реальних знімків автомобільних аварій 50ad7e2ccc3afbfe7e7a66541c7b3147
У минулому році компанія використовувала знімки реальних пожеж для того, щоб просунути свої страви на грилі. Та реклама, нагадаємо, отримала Гран-Прі в Каннах. Вдалий хід вирішено було продовжити: цього разу креативщики взяли знімки реальних автомобільних аварій, які трапилися на території ресторанів швидкого харчування.

Слоган – “Leave it to us.” – “Залиште це нам”. Послання – Меню Burger Kings доступно для доставки з допомогою програми DoorDash. Автор кампанії – агентство LOLA MullenLowe, Іспанія.

Читай також:

Jagermeister Ukraine разом з Havas Digital Kyiv запустили тематичне промо на Halloween»
"Основною платформою для digital-промо був обраний Instagram. А саме – Instagram Stories, які дають можливість бренду нативно інтегруватися в середовище користувачів. Користув..."

У Білорусі запустили похоронне бюро для великих ідей»
"Ритуальне бюро “Safe Choice” відкрило кришки трун для перших відвідувачів з рекламних агентств. Автором іронічного проекту є білоруське агентство Forte Grey в рам..."

Apple показав знаменитостей, яких MacBook надихнув на творчість»
"Компанія Apple випустила чорно-білий ролик, присвячений MacBook. У рекламі «Behind the Mac — Make Something Wonderful» зібрані фотографії творчих людей і знаменитостей, які п..."

Класична американська тітонька агітує молодь голосувати»
"Серед покоління Z чимало старших, залишають незручні коментарі в соцмережах, тому напередодні виборів в Сенат США 6 листопада Hook Studios підготували рекламну кампанію, проп..."

У рубриці: Новини