Суцільнометалевий ребрендинг

12-13-2018

Суцільнометалевий ребрендинг 602849c0643a5485b60f006311a15f26

В цьому році чимало рітейлерыв прийняли рішення про посилення своїх комунікаційних позицій. Не стали винятком і вузькоспеціалізовані мережі, однією з яких стала національна мережа металотрейдера Vartis, офіційного дистриб’ютора найбільшого в Світі виробника Arcelor Mittal. Право провести масштабний ребрендинг отримало незалежне агентство Royal ® Advertising.

Проект стартував влітку з глобального аналізу трендів рітейлу. Цікавою знахідкою стало наявність оптимальних вербальних кодів, які вже стали очевидними микроформатах. Так, наприклад, всі кав’ярні світу стали легковідмінними від інших закладів, але слабо відзначаються окремо один від одного. І далі, з виробленням ритуалів споживання, оптимізація все глибше проникає у формати побільше. Вузькоспеціалізовані мережі, однією з яких є мережа продажу металу Vartis, зазвичай впроваджують зміни повільніше, ніж динамічні мережі товарів широкого вжитку. Почасти це пов’язано з високим рівнем безвиході споживача, якому, якщо вже потрібна арматура або швелер, так це практично завжди невідкладно. А, почасти, з тим, що тренди до них доходять пізніше або не доходять ніколи.

Ретельно вивчивши ритуали B2B і B2C-споживачів металопродукції, і озброївшись інсайтом про те, що навіть сегментні мережі можуть бути більш орієнтованими на клієнта, агенція Royal ® Advertising побудувало нову модель бренду Vartis. Особливістю бренду став акцент на спрощення бізнес-процесів, що супроводжують процеси взаємодії з його послугами на кожному етапі: від моменту виникнення потреби в продукції компанії, до моменту відвантаження.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Lidl «захопила» зовнішню рекламу своїх конкурентів у різдвяному промо»
"Мережа супермаркетів запустила партизанську кампанію, уявивши себе більш дешевою альтернативою іншим мережам Waitrose і Marks & Spencer. Рекламне агентство TBWA створило ..."

Італійський ресторан заохочував спілкування батьків з дітьми, забравши девайси»
"Італійський ресторан заохочував спілкування батьків з дітьми, забравши девайси. Мережа італійських ресторанів Frankie and Benny’s викликав галас в медіа PR-ходом, в рам..."

Мережа Dunkin’ трансформувала концепцію своїх закладів»
"Американська мережа кав’ярень з пончиками Dunkin’ остаточно трансформувала концепцію своїх закладів. Тепер команда Dunkin’ направляє рекламний потенціал на ..."

Гіпнотичний світ шоколаду Natra Jacali»
"Бельгійський виробник шоколаду Natra Jacali випустив на міжнародний ринок обмежену серію преміальних цукерок Dream. Завдання дизайнерів полягала в тому, щоб здивувати покупця..."

У рубриці: Новини