Оновлення бренду Коктебель

11-8-2018

Оновлення бренду Коктебель c2eb14fb5b1f24e5880933fdbf4455d3

Коментує директор з маркетингу Beverage Trading Company Олексій Безуглий:

«Коктебель є легендарним брендом. Історія коньяку почалася понад 139 років тому і по знанню наш бренд знаходиться в лідерах. Ми розуміли, що дизайн уже застарів, але як правильно рухатися при оновленні не знали. Тому, перед тим як якісно сформулювати завдання для дизайн-студії ми провели сегментационное дослідження, під час якого змогли чітко визначити аудиторію нашого бренду і потенційні сегменти для подальшого розвитку. Під час створення нового дизайну ми не могли не враховувати тренд використання ламаних, строгих форм, які характерні для дизайну «парфумів», при цьому, для нас дуже важливо було зберегти спадкоємність дизайну. Вважаємо, що у нас вийшло досягти хорошого балансу і тепер слово за споживачем»

Партнером з реалізації проекту редизайну стала молдовська дизайн-студія 43’Oz.

Креативний директор дизайн-студії Кодымський Олександр так характеризує проект:

«Ми пройшли довгий шлях з брендом Коктебель, розглядаючи різні варіанти реалізації дизайну пляшки та оформлення етикетки. Підсумком нашої спільної подорожі стало рішення, що відображає, на наш погляд, дух компанії, її ідеали: лаконічність, щирість, сучасність, доступність, увага до деталей і естетики. Результатом нашої співпраці став продукт, який одночасно витримує канони класичного дизайну і виглядає сучасно, актуально для сьогоднішнього ринку»

Поки на ринку можна побачити, як новий, так і попередній варіанти пляшки – одночасно. Повний коло оновлення на полицях магазинів пройде до кінця 2018 року.

 

Оновлення бренду Коктебель 4e5c8b7399c7f4c231d6cb3d169cb606
За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Білі Ходоки просувають ноутбуки Chromebook»
"Поки вони вирішують, як захопити Вестерос, можна ознайомитися з усіма особливостями операційної системи і оцінити весь функціонал дизайну. Приєднатися до армії і дізнатися де..."

У Pantone розробили колір, який буде «працювати» на соціум»
"Колір Unignorable використовується некомерційним об’єднанням з метою залучення уваги людей до нагальних соціальних проблем. Кампанія Show Your Local Love піднімає такі ..."

Джордж Клуні та Наталі Домер прорекламували Nespresso»
"Nespresso, McCann і Джордж Клуні — стабільності цього тріо можна позаздрити, їх спільна робота триває вже близько 12 років. У ролику з нової кампанії бренду Клуні з’явл..."

Дизайнери створили доброзичливий образ упаковки аксесуарів для тварин»
"Магазин _Owned & Adored_ працює з нетоксичними, екологічними матеріалами. Головними критеріями тут вважають комфорт, стиль і якість. Частина виручки бренд перераховує в б..."

У рубриці: Новини