adidas піклується про океанах

6-11-2017

adidas піклується про океанах 80e9fd3a9107a719b66fdfa4d1194f37

В кінці травня adidas і Parley for the Oceans оголосили про запуск глобальної ініціативи – спільного проекту Run for the Oceans, який стартує під час всесвітнього тижня океанів (з 5 по 11 червня).

adidas, Parley for Oceans і Runtastic об’єднуються, щоб з допомогою спорту надихнути людей стати частиною цього проекту. Учасники Run for the Oceans дізнаються про те, як вони можуть підтримувати рух за чисті океани, беручи участь у серії надихаючих забігів – традиційних, віртуальних і аудіо.

Віртуальний забіг

Кожен може стати послом глобального руху і приєднатися до нього, прийнявши участь у віртуальному забігу. З 5 по 11 червня бігуни зі всього світу об’єднаються, щоб продемонструвати свою турботу про екологію океанів. Всі зареєстровані на безкоштовний віртуальний забіг зможуть протягом тижня слухати спеціальну програму Story Run і пізнавати факти про крихкій екосистемі океанів, стратегії Parley AIR і про те, як можна зробити свій внесок у вирішення проблеми, а також викладати кількість пройдених кілометрів і бачити результати інших учасників. Зареєструватися на безкоштовний цифровий забіг можна за посиланням.

Зареєстровані учасники можуть пробігти будь-яку дистанцію в будь-який час протягом цього тижня, накопичувати кілометри і бачити, як вони складаються з милями бігунів зі всього світу, які приєдналися до руху.

Традиційний забіг у Нью-Йорку

У Всесвітній день океанів adidas x Parley зберуть на свій перший спільний забіг Run for the Oceans. Представників бігового спільноти, амбассадоров проекту, екологів, творчих людей, инфлюенсеров та представників медіа, надихаючи світ на позитивні зміни. 500 учасників пробіжать 5 кілометрів по нічному Нью-Йорку, освітлюючи вулиці міста синіми вогнями, висловлюючи тим самим свою позицію за збереження океанів.

Аудіо забіг

Щоб надихнути людей займатися спортом і піклуватися про океанах, було створено інноваційне додаток Runtastic Cardio App. Програма Story Run, розроблена під керівництвом команди захисників океанів, ґрунтується на інтервальних тренуваннях і одночасно інформує користувачів про проект та глобальному русі.

Ерік Лідтке, член правління adidas AG, Global Brands, зазначив: «adidas об’єднався з Parley, щоб не тільки підвищити обізнаність людей про проблему забруднення океанів пластиком, але і щоб запропонувати вирішення цієї проблеми – перетворити пластик в високоякісну спортивну екіпіровку. Нам вже вдалося відмовитися від використання звичайного і одноразового пластику на користь переробленого, довівши, що це можливо і що людям не все одно, але нам необхідно докладати ще більше зусиль. Будучи брендом-творцем, adidas вірить, що потреби стимулюють інновації, а рішення найскладніших проблем робить нас і наші продукти тільки краще, і все це – мінімізуючи шкоду навколишньому середовищу.

Ми не обмежуємося лише випуском кросівок, наша мета – створити глобальний рух, щоб зупинити знищення океанів пластиковими відходами. В основі філософії adidas лежить щира віра в те, що спорт може змінити світ. З Run for the Oceans ми використовуємо силу спорту, щоб надихнути людей на турботу про океанах. Це більше, ніж просто спільність людей або спільний забіг – ми створили платформу, яка дозволить атлетів з усього світу зробити свій внесок у справу збереження океанів, допомагаючи нам виконати наше обіцянку».

Сиріл Гатч, засновник Parley for the Oceans, додав: «Run for the Oceans – це і свято, і привід задуматися, і парад в ім’я світу – можливість згадати про кожному нашому подиху і бути вдячним дивовижному світу океану за це».

Дізнатися більше про ініціативи adidas і Parley for the Oceans можна за посиланням, а також в Instagram @adidasrunning, в Twitter і Facebook за хештегам #adidasParley і #RunForTheOceans.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Головний редактор Vogue UK зняв рекламу для Gap»
"Бренд Gap вирішив дати нове дихання базовим речам, а зняти рекламну кампанію запросив головного редактора журналу Vogue UK Едварда Эннинфула. В основу ролика «Bridging the Ga..."

Японці створили умови перевернутої гравітації»
"Для просування гри Gravity Rush 2 Playstation зняли короткометражку, в якій дві сестри намагаються зловити кошеня, в той час як пол поступово починає мінятися місцями з стеле..."

Шведський бренд зняв в рекламі 78-річну модель»
"Показ вперше пройшов на батьківщині марки — в Стокгольмі. За словами представників бренду, Лендорф добре знайома з продукцією компанії і самостійно підбирала образи для зйомо..."

TABASCO розробило бренд MOSST»
"“Ми в TABASCO любимо працювати з новими проектами, стартапами, інноваціями. Раді бути частиною проекту наших партнерів – компанії MOSST Payments”, – р..."

У рубриці: Новини